- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

yes.....ik moet ook nog iets regelen
ben ook misses attentheid herself met dat soort dingen![]()
http://lmgtfy.com/?q=wanneer+is+het+vaderdag
Klik die link aan en als het goed is staat het vrijwel direct voor je neus.![]()
ik wist het ook al hoor, mijn post was meer bedoeld zo van, gvd het is vandaag vaderdag ik wist van niks en moet dalijk werken

Ik hoop voor je dat je penis het kan compenserenb*ch net hoelang ben je? Ik: 1.65
Zij: das jammer
Wijf is 1.75 gvd, kan iemand mij uit mijn lijden verlossen, manlet zijn is faktap g

Tips voor de vaderdagvergeters:
Zeg dat het niet leuk is om een cadeau op de dag zelf te geven, want het gaat niet om de dag maar om de persoon en de reden zelf.
Ik ga over een paar weekjes als t mooi weer is voor mijn ouders een soort dinertje in de tuin voorbereiden, misschien ook een tip voor jullie?
owh, ja ik heb gisteren voor mijn pa gekookt, vondie awesome. Thx, ik hoef niks meer te geven
Wat is er mis met een kleurplaat, of een asbak van klei voor je niet-rokende vader?Tips voor de vaderdagvergeters:
Zeg dat het niet leuk is om een cadeau op de dag zelf te geven, want het gaat niet om de dag maar om de persoon en de reden zelf.
Ik ga over een paar weekjes als t mooi weer is voor mijn ouders een soort dinertje in de tuin voorbereiden, misschien ook een tip voor jullie?
Nee, das weer een andere

Wat is er mis met een kleurplaat, of een asbak van klei voor je niet-rokende vader?

Ik mag niet klagen

Als biches te groot zijn voor jou stuur ze dan naar mij, dan doe ik het omgekeerde <3

wax on....wax off
b*ch net hoelang ben je? Ik: 1.65
Zij: das jammer
Wijf is 1.75 gvd, kan iemand mij uit mijn lijden verlossen, manlet zijn is faktap g