Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

is het vandaag srs vaderdag ??

Meaantje is een hele lieve jongen maar kan niet alleen met de trein reizen

Gr meaantje

ik wist het ook al hoor, mijn post was meer bedoeld zo van, gvd het is vandaag vaderdag ik wist van niks en moet dalijk werken

Aha...

Bij ons thuis is het traditie zulke dagen te vergeten, inclusief verjaardagen. Dus voor mij geen stress. :roflol:

He, is dat motivatietopic voor vrouwen verwijderd?

Tips voor de vaderdagvergeters:

Zeg dat het niet leuk is om een cadeau op de dag zelf te geven, want het gaat niet om de dag maar om de persoon en de reden zelf.

Ik ga over een paar weekjes als t mooi weer is voor mijn ouders een soort dinertje in de tuin voorbereiden, misschien ook een tip voor jullie?

Zeg dat het niet leuk is om een cadeau op de dag zelf te geven, want het gaat niet om de dag maar om de persoon en de reden zelf.

Ik ga over een paar weekjes als t mooi weer is voor mijn ouders een soort dinertje in de tuin voorbereiden, misschien ook een tip voor jullie?

owh, ja ik heb gisteren voor mijn pa gekookt, vondie awesome. Thx, ik hoef niks meer te geven

Wat is er mis met een kleurplaat, of een asbak van klei voor je niet-rokende vader?

het centraal topic voor chicks bedoel je ?
Nee, das weer een andere :)

Wat is er mis met een kleurplaat, of een asbak van klei voor je niet-rokende vader?

Ik heb een paar jaar geleden nog rozen in mekaar geknutseld voor mijn moeder, volgens haar het beste moederdagcadeau sinds de basisschool knutsels :)

Of ze wilde me niet afbranden omdat ik niet kan knutselen :(

Begin een behaarde bosaap te worden :(

b*ch net hoelang ben je? Ik: 1.65
Zij: das jammer

Wijf is 1.75 gvd, kan iemand mij uit mijn lijden verlossen, manlet zijn is faktap g

Gewoon liegen over je lengte, zeg gewoon dat hun eerst hun lengte zeggen en dan ga je daar 2cm bovenop zitten. Doe ik ook altijd :(

Terug
Naar boven