AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Zeven jaar een account hier en nog nooit een rode kaart gehad, en nu ineens twee in een paar dagen. Is t de tijd van de maand voor de moderators

Zeven jaar een account hier en nog nooit een rode kaart gehad, en nu ineens twee in een paar dagen. Is t de tijd van de maand voor de moderators

Kaarten niet bespreken en de kaart is teruggenomen als je goed kijkt. Tevens had je in 2012 al een keer rood gehad, is inmiddels verlopen.

Kaarten niet bespreken en de kaart is teruggenomen als je goed kijkt. Tevens had je in 2012 al een keer rood gehad, is inmiddels verlopen.

hij bespreekt toch niks? hij zegt alleen dat zijn dag is ''verpest'' door een kaart.

Waar kan je überhaupt zien of je ooit een kaart hebt gehad

Off topic: Kun je bezwaar maken tegen kaarten?

OT: Shake beker niet goed gewassen en vervolgens eruit drinken...

Me rug is weeer is naar de t*fus :mad:

---------- Toegevoegd om 17:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:47 ----------

Kan maar heeft total geen zin.
hoop dingen blijven nu ook gewoon staan, dus ik weet niet precies wat er aan de hand is ???

---------- Toegevoegd om 17:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:48 ----------

OOk nog is pijn in me k*nus de hele dag, k*t dag !!

Ik had een keer een klein beetje peptopro in mn shaker laten zitten voor 1 week :o
Ik kwam thuis de teringg he wat stonk dat ding, hele sporttas ook :rolleyes:

Ik had een keer een klein beetje peptopro in mn shaker laten zitten voor 1 week :o
Ik kwam thuis de teringg he wat stonk dat ding, hele sporttas ook :rolleyes:

laatst een shakebeker met bodempje erin half jaar afgesloten in de kelder laten staan per ongeluk

fuark die lucht

Sinds 2 maand aan het cutten en ben bijna bij het bedoelde resultaat. Dus ik dacht, aangezien mijn rijst en tartaar uit mijn eet bak gevallen zijn, ik ga ff snel bij de snackbar langs. Al bijna 2 jaar niet geweest, dus hoeveel kwaad kan dat nou?

Ras patat met een hamburger, zelfs geen saus. 1200 kcal :(:( Kan later vandaag nog een bak kwark eten en thats it.

Volgende keer voedingswaarden checken voordat ik zoiets doe.

Terug
Naar boven