- Waardering
- 2.126
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 84kg
no thanks jeff zijn stelletje tokkies
(volgens mij dan want ik spreek ze nooit)
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
no thanks jeff zijn stelletje tokkies
Bosniërs?waarom de **** zijn mijn buren vuurwerk aan het afsteken op een random zaterdag nacht
ziet er helemaal zo lekker niet uit die raspatat....zo klinkt het ook niet
maar schijn bedriegt wel vaker.
OT: veel te korte nacht gehad
(jaja, spijtoptant)

mijn moeder die sinds gister een smartphone heeft. na haar eerst een paar uur te hebben uitgelegd hoe alles werkt vraagt ze nu om de 5 minuten of ik het laatste grappige filmpje van een of andere kat al heb gezien :/

Feelin you.
Mijn ma heeft sinds kort ook een smartphone en elke dag vraagt ze wel wat erover, zucht...
Ik had nog zo mijn pa verteld geen smartphone te kopen voor haar.![]()
Mijn pa heeft een android telefoon, loopt constant er tegen te schreeuwen. Mijn ma heeft een ipad en hoor haar nooit.

Mijn pa heeft een android telefoon, loopt constant er tegen te schreeuwen. Mijn ma heeft een ipad en hoor haar nooit.

Komt omdat Apple simpeler is qua bediening en dus makkelijker werkt en te begrijpen is voor oudere mensen.
Daarnaast is een tablet nog weer toegankelijker voor oudere mensen dan een mobiele telefoon.