AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

ziet er helemaal zo lekker niet uit die raspatat....zo klinkt het ook niet
maar schijn bedriegt wel vaker.

OT: veel te korte nacht gehad
(jaja, spijtoptant)

Het is wel een beetje een 'acquired taste', ja.

mijn moeder die sinds gister een smartphone heeft. na haar eerst een paar uur te hebben uitgelegd hoe alles werkt vraagt ze nu om de 5 minuten of ik het laatste grappige filmpje van een of andere kat al heb gezien :/

mijn moeder die sinds gister een smartphone heeft. na haar eerst een paar uur te hebben uitgelegd hoe alles werkt vraagt ze nu om de 5 minuten of ik het laatste grappige filmpje van een of andere kat al heb gezien :/

Feelin you.

Mijn ma heeft sinds kort ook een smartphone en elke dag vraagt ze wel wat erover, zucht...

Ik had nog zo mijn pa verteld geen smartphone te kopen voor haar. :D

Feelin you.

Mijn ma heeft sinds kort ook een smartphone en elke dag vraagt ze wel wat erover, zucht...

Ik had nog zo mijn pa verteld geen smartphone te kopen voor haar. :D

Mijn pa heeft een android telefoon, loopt constant er tegen te schreeuwen. Mijn ma heeft een ipad en hoor haar nooit.

Wilde vanmorgen met de auto weggaan, shit, sleutels liggen nog boven, naar boven rennen en eerst mn tenen tegen de trap knallen en vervolgens boven tegen een kastje, pffffiuuw dacht dat ik door de grond zakte.

Komt omdat Apple simpeler is qua bediening en dus makkelijker werkt en te begrijpen is voor oudere mensen.

Daarnaast is een tablet nog weer toegankelijker voor oudere mensen dan een mobiele telefoon.

Ouderen moeten gewoon oud zijn en niet zeiken...

Komt omdat Apple simpeler is qua bediening en dus makkelijker werkt en te begrijpen is voor oudere mensen.

Daarnaast is een tablet nog weer toegankelijker voor oudere mensen dan een mobiele telefoon.

Ik werk op een helpdesk en trust me, geen enkel oud mens weet hoe met een tablet om te gaan hoor :P

Terug
Naar boven