Buildyourbody95
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 58kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
had laatst ook zo eentje gevonden en toen ik hem omspoelde zat die bal muurvast geplakt aan een vies groen laagje op de bodemlaatst een shakebeker met bodempje erin half jaar afgesloten in de kelder laten staan per ongeluk
fuark die lucht
laatst een shakebeker met bodempje erin half jaar afgesloten in de kelder laten staan per ongeluk
fuark die lucht

wat is ras patat eigenlijk?Sinds 2 maand aan het cutten en ben bijna bij het bedoelde resultaat. Dus ik dacht, aangezien mijn rijst en tartaar uit mijn eet bak gevallen zijn, ik ga ff snel bij de snackbar langs. Al bijna 2 jaar niet geweest, dus hoeveel kwaad kan dat nou?
Ras patat met een hamburger, zelfs geen saus. 1200 kcalKan later vandaag nog een bak kwark eten en thats it.
Volgende keer voedingswaarden checken voordat ik zoiets doe.
krijg al trek bij de gedachte.
Dit
Is gemaakt van puree.
En inderdaad heerlijk met pindasaus![]()
raspatat zijn patatjes van aardappelmeel gemaakt. Zijn langer en dunner, iets knapperiger en ik vind ze persoonlijk een lekkerder.
klinkt heerlijk!Mijn getrainde oog zegt dat het ras patatten zijn die niet lang genoeg in de frituur hebben gelegen en daarom wat bleek zijn

Mijn getrainde oog zegt dat het ras patatten zijn die niet lang genoeg in de frituur hebben gelegen en daarom wat bleek zijn
donkere patat is een teken van oud olie man, weet je hoe ranzig
Maar, de lengte, die bepaald de patatboer. Bij de snackbar hier zijn ze vaak een centimeter of 15.
Franse frietjes zijn gemaakt van gewone aardappelen die extra dun gesneden zijn.
Raspatat aan de andere hand is aardappelmeel gemengd met water waardoor je een soort van aardappelpuree krijgt. Dit aardappeldeeg wordt door middel van de Raspatatmachine in de vorm van staafjes geperst. De staafjes worden per portie op dezelfde lengte afgesneden en vervolgens op de gebruikelijke wijze gefrituurd. Het resultaat is een portie patates frites die donkerder is qua kleur, gelijkaardig in samenstelling en formaat, maar iets anders van smaak dan de gebruikelijke patates frites.
Raspatat wiki!
waarom de **** zijn mijn buren vuurwerk aan het afsteken op een random zaterdag nacht