Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Kom er zojuist achter dat ik met de herkansingen van de tentamens die ik morgen en overmorgen op vakantie ben. Maanden terug fout gekeken in het jaarrooster. Natuurlijk ook nog vrijwel niks gedaan voor morgen en overmorgen. Nu als een debiel leren. En proberen niet te boos te zijn op mezelf. :(:(:(:(

Hahaa ja dat had ik vorig jaar rond deze tijd ook. Damn wat een stress. Ik heb eigenlijk ook nog een herkansing maar is onmogelijk om van een 0,1 naar een 6 te gaan in 2 dagen. Dus ik bewaar hem lekker tot volgend jaar. Alleen lieg ik tegen mijn lieve moeder dat ik hem toch vrijdag ga inleveren. Schuldgevoel :(

Liegen? :mad:

Sta momenteel op 30 studiepunten, moet 3 van de 4 tentamens halen om over te kunnen, op 5 dagen leren :o
Is in principe nog net te doen, maar als stageverslag er nog bijkomt + individueel project...
Dat feel als je twijfelt om voor alle 4 tentamens te leren of maar voor 3, die je moet halen.
Vorige tentamenperiode gefocust op 1 tentamen, van de 2 die op één dag stonden, tentamen waar ik voor geleerd heb keihard onderuit gegaan en het tentamen waar ik niet voor geleerd heb een 5.1 gehaald.
Denk dat ik beter alles kan leren nu in plaats van te focussen op 3 tentamens, als ik de mist in ga op 1 tentamen is het einde opleiding :(

Kom er zojuist achter dat ik met de herkansingen van de tentamens die ik morgen en overmorgen op vakantie ben. Maanden terug fout gekeken in het jaarrooster. Natuurlijk ook nog vrijwel niks gedaan voor morgen en overmorgen. Nu als een debiel leren. En proberen niet te boos te zijn op mezelf. :(:(:(:(

Dat hoef je niet te doen bro, dat doe ik wel voor je :whip:
Ff knallen man, die vakantie wil je niet missen ofc!

Op vakantie ga ik sowieso.. Dus zou ze volgend jaar moeten pakken dan. Kom er nu ineens achter dat ik nog veel sneller kan leren dan ik dacht, druk is aan :p

in 2 dagen tijd kan je toch wel een ding maken/leren? gewoon opsluiten in je kamer met een kan koffie

in 2 dagen tijd kan je toch wel een ding maken/leren? gewoon opsluiten in je kamer met een kan koffie

Meestal wel idd.
In mijn geval zou het niet lukken bij wiskunde, snap er echt de ballen niet van en heb minstens 2 weken nodig om alles onder de knie te krijgen (vroeger vmbo-kader gedaan, geen wiskunde gehad op MBO en nu op HBO in eens t*ring hoog niveau, voor mijn doen).

ik moet eentje voor morgen leren en morgen heb ik voor overmorgen. zou normaal met wat voorbereiding wel te doen zijn maar ik ga niet naar college enzo, en heb de boeken deze periode niet besteld. beetje jammer achteraf. maar ik ga me nu opsluiten :p

Meestal wel idd.
In mijn geval zou het niet lukken bij wiskunde, snap er echt de ballen niet van en heb minstens 2 weken nodig om alles onder de knie te krijgen (vroeger vmbo-kader gedaan, geen wiskunde gehad op MBO en nu op HBO in eens t*ring hoog niveau, voor mijn doen).
mwoah wiskunde is dan wel een geval apart dat kan wel even duren voordat je het een beetje snapt, ik bedoel meer gewoon stampen, of je moet echt 3 boeken getoetst krijgen maar dat lijkt me sterk

Wil met mijn roids pronken in het 'real or fake' sectie maar heb 25 posts nodig :(

3 weken ziek. Vandaag eerste training. -5kg lichaamsgewicht. -20/30kg op main lifts.

Ik kan niet eens leren. Zou mogelijk een probleem kunnen worden aankomend collegejaar.

Vergeten vlees uit te vriezer te leggen, en de winkel sluit om 20u, sewes maar iets gaan halen om te eten dan, maar wat?

Terug
Naar boven