- Waardering
- 8.812
Heel mijn voorhoofd is aan het vervellen omdat ik zondag verbrand ben. Best wel k*t als het ware.
best ironisch he..
zon-dag
huehuehue
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heel mijn voorhoofd is aan het vervellen omdat ik zondag verbrand ben. Best wel k*t als het ware.
definitief? Zoja, vavo en epic gains maken! Komt goed kerel.
definitief? Zoja, vavo en epic gains maken! Komt goed kerel.
Zit een wijfie naast me een b&f shake te drinken op school. Wat een lucht komt er vanaf zeg
Als je 1x vergeet de shake beker te wassen, dan zal die eeuwig blijven stinken.
Been there, not even kidding.

Tis niet eens de shaker zelf maar de poeder ruikt hevig
Begrijp sowieso niet hoe je het voor elkaar krijgt om shakes te drinken in het openbaar. Ik drink ze altijd autistisch in de wc weg voordat er stomme vragen komen![]()
Tis niet eens de shaker zelf maar de poeder ruikt hevig
Begrijp sowieso niet hoe je het voor elkaar krijgt om shakes te drinken in het openbaar. Ik drink ze altijd autistisch in de wc weg voordat er stomme vragen komen![]()
Valt mee, hier staan ze regelmatig paar dagen in vaatwasser voor die aangezet wordt, komen er altijd schoon en geur vrij uit.

Niet echt in het hokje maar gewoon bij de kraan.je drinkt ze in de wc weg? Dat wordt zo awkward als je dan ''betrapt'' wordt op dat moment.
Ik waste ze eerder altijd na het drinken van me shake, toen stonk ie nooit. 1 keer vergeten en sindsdien stinkt dat ding zo erg.
Joa.

Niet echt in het hokje maar gewoon bij de kraan.
Maar ik stop met posten nu, zet mezelf voor schut

j
Ik waste ze eerder altijd na het drinken van me shake, toen stonk ie nooit. 1 keer vergeten en sindsdien stinkt dat ding zo erg.
.

Een bende Dreft indoen en met heet water vullen, met deksel erop schudden en laten staan, vervolgens weer met heet water omspoelen en afdrogen
Werkt toch echt 30% van de keren![]()