XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

gezakt voor havo

-

Laatst bewerkt:
Als je 1x vergeet de shake beker te wassen, dan zal die eeuwig blijven stinken.

Been there, not even kidding.

Tis niet eens de shaker zelf maar de poeder ruikt hevig :o
Begrijp sowieso niet hoe je het voor elkaar krijgt om shakes te drinken in het openbaar. Ik drink ze altijd autistisch in de wc weg voordat er stomme vragen komen :o

Als je 1x vergeet de shake beker te wassen, dan zal die eeuwig blijven stinken.

Been there, not even kidding.

Valt mee, hier staan ze regelmatig paar dagen in vaatwasser voor die aangezet wordt, komen er altijd schoon en geur vrij uit.

Tis niet eens de shaker zelf maar de poeder ruikt hevig :o
Begrijp sowieso niet hoe je het voor elkaar krijgt om shakes te drinken in het openbaar. Ik drink ze altijd autistisch in de wc weg voordat er stomme vragen komen :o

je drinkt ze in de wc weg? Dat wordt zo awkward als je dan ''betrapt'' wordt op dat moment.

Valt mee, hier staan ze regelmatig paar dagen in vaatwasser voor die aangezet wordt, komen er altijd schoon en geur vrij uit.

Ik waste ze eerder altijd na het drinken van me shake, toen stonk ie nooit. 1 keer vergeten en sindsdien stinkt dat ding zo erg. :roflol:

je...shake...beker...wassen? :bang:

Joa.

Mwaa, ik heb geen zin om een toeristische attractie te zijn voor omstanders. In de sportschool maakt me het weinig uit

---------- Toegevoegd om 13:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:55 ----------

je drinkt ze in de wc weg? Dat wordt zo awkward als je dan ''betrapt'' wordt op dat moment.

Ik waste ze eerder altijd na het drinken van me shake, toen stonk ie nooit. 1 keer vergeten en sindsdien stinkt dat ding zo erg. :roflol:

Joa.
Niet echt in het hokje maar gewoon bij de kraan. :o
Maar ik stop met posten nu, zet mezelf voor schut

Niet echt in het hokje maar gewoon bij de kraan. :o
Maar ik stop met posten nu, zet mezelf voor schut

Niet schamen voor gains en die shit in het openbaar drinken. :mad:

vergeet niet een eetlepeltje Calvé pindakaas erin te doen, voor dem ultra gains

j
.

Een bende Dreft indoen en met heet water vullen, met deksel erop schudden en laten staan, vervolgens weer met heet water omspoelen en afdrogen

Werkt toch echt 30% van de keren :o

Een bende Dreft indoen en met heet water vullen, met deksel erop schudden en laten staan, vervolgens weer met heet water omspoelen en afdrogen

Werkt toch echt 30% van de keren :o

Al geprobeerd, het werd ietsjes minder, maar toch stinkt dat ding. :(

Ik denk dat ik maar ga ruilen met me broertje, heb hem een tijdje geleden een nieuwe beker gegeven en die gebruikt hij bijna nooit.

ik heb de hele dag al zin in pindakaas :(

Terug
Naar boven