AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

one-does-not-simply-tell-their-grandma-theyre-not-hungry.jpg

Jep. 3e warme maaltijd van vandaag binnen dankzij oma

Vraag maar aan Eric via PM, hij heeft de genadeslag gegeven.

Oh dan kan het ook wel openbaar :D Na 10 pagina's kaarten is het wel eens mooi geweest met trollen en provoceren. Een ban die al lang gegeven had moeten worden, ook al zal Angelus van mening zijn dat een groot gedeelte van die kaarten ten onrechte is gegeven. Maar zelfs met 2 pagina's aan kaarten ben je gewoon banwaardig.

week of perm?

rip Angela

Perm, na tig weekbans blijft het geen feest natuurlijk. Geldt overigens voor iedereen met een reeks kaarten ver voorbij de 10, sancties voor een overtreding blijven dan niet bij 1 rode kaart per keer.

Perm, na tig weekbans blijft het geen feest natuurlijk. Geldt overigens voor iedereen met een reeks kaarten ver voorbij de 10, sancties voor een overtreding blijven dan niet bij 1 rode kaart per keer.

we hadden toch niets aan angulus.

zovaak proberen te zeggen dat hij niet goed trainde en geen gains maakte. Maar alsnog wilde ie niet luisteren

jammer dan voor hem, dan geens gains. Moet ie eerst maar even gaan nadenken

Wat moet die arme jongen nou met z'n leven? DBB was het enige wat hij had..

Waar is onze mileylover Tatt eigenlijk??

RIP in peace Angelus

Oh dan kan het ook wel openbaar :D Na 10 pagina's kaarten is het wel eens mooi geweest met trollen en provoceren. Een ban die al lang gegeven had moeten worden, ook al zal Angelus van mening zijn dat een groot gedeelte van die kaarten ten onrechte is gegeven. Maar zelfs met 2 pagina's aan kaarten ben je gewoon banwaardig.
Ik ben bezig met m'n zesde pagina zie ik.

RIP in derde beens Angelus

Ga je hem niet missen?

rust in erwten angelanus

Haha doei angelus

# Free Lorenzo Becker #

Ugh net als ik dacht beetje over m'n ex te zijn & had een top avond uit en dan kom ik ze tegen, fucking lekker gekleed ...
Fock mi life

Kan niet slapen, moet steeds aan Lorenzo denken :(:(:(

Dadelijk werken en nu een mailtje krijgen over extra ingeplande tentamenlessen van vanmiddag, pauper school.

Terug
Naar boven