XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Gisteren m'n spullen gepakt en naar mijn ouders gegaan :( zoo verdrietig en vandaag ook nog legday

Gisteren m'n spullen gepakt en naar mijn ouders gegaan :( zoo verdrietig en vandaag ook nog legday
aawh schatje patatje :(

zeg hem dat de dbb knokploeg morgen voor zijn deur staat
tumblr_m6vntzl30f1r73ike.gif

Grieperig

Mijn katje van 8 weken oud is doodgereden. Vond haar deze morgen voor de deur. Ben echt pissed.
HEt is één van de kittens van de straatkat die we een jaar of drie geleden "adopteerden (ze kwam zo vaak langs dat ze kat aan huis werd). Eentje verdronk vorige week in mijn zwembad, en nu verliest ze haar tweede kitten. Mijn dochtertje was gek op dit wit katje en nu is ze niet te troosten.

En dan ook nog deze mogen bijna een dodelijke frontale botsing gehad met een smeerlap die plots van zijn lijn afweek . Heb alles moeten dichtgooien en mijn stuur volledig omsmijten. Gelukkig dat ik altijd goed oplet dat mijn dochtertje goed vastgeklikt zit. Was zijn raam minder veerkrachtig geweest dan was die in het ziekenhuis beland. Rotte hond;

Wat heeft die kl***zak je geflikt?!

DBB knokploeg on standby.

Helaas niks. Dan was het makkelijker geweest.. Ik ben zelf weggegaan omdat ik al twijfels had en gisteren hadden we wel ruzie maar stelde eigenlijk niks voor. Maar het is wel kut allemaal. Ook om de praktische dingen zoals dat mijn sportschool nu best ver weg is, mijn werk verder weg etc. En ik mis zijn/mijn katten. En ik voel me zo schuldig

---------- Toegevoegd om 18:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:59 ----------

kop op! en geen zwakte tonen :)

Haha nee. Vandaag nog pr gezet op front squat

Helaas niks. Dan was het makkelijker geweest.. Ik ben zelf weggegaan omdat ik al twijfels had en gisteren hadden we wel ruzie maar stelde eigenlijk niks voor. Maar het is wel kut allemaal. Ook om de praktische dingen zoals dat mijn sportschool nu best ver weg is, mijn werk verder weg etc. En ik mis zijn/mijn katten. En ik voel me zo schuldig

miss proberen er over te praten met hem, over te dingen die je doen twijfelen

no homo and no white knight :p

---------- Toegevoegd om 18:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:59 ----------

Haha nee. Vandaag nog pr gezet op front squat

veel sterkte!

Zo veel white knights in dit topic dat ik er oogschade aan over heb gehouden

jij boos broeder??

Terug
Naar boven