Rilakkuma
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 509
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 57kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gisteren m'n spullen gepakt en naar mijn ouders gegaanzoo verdrietig en vandaag ook nog legday
Gisteren m'n spullen gepakt en naar mijn ouders gegaanzoo verdrietig en vandaag ook nog legday

Aan wat is er meis? Limbo's zijn er voor elkaar #nohomo
Ik woon ook in limburg, ik kan je wel opvrolijken hoor!
Ik woon ook in limburg, ik kan je wel opvrolijken hoor!
aawh schatje patatjeGisteren m'n spullen gepakt en naar mijn ouders gegaanzoo verdrietig en vandaag ook nog legday

Wat heeft die kl***zak je geflikt?!
DBB knokploeg on standby.
Zo veel white knights in dit topic dat ik er oogschade aan over heb gehouden

Helaas niks. Dan was het makkelijker geweest.. Ik ben zelf weggegaan omdat ik al twijfels had en gisteren hadden we wel ruzie maar stelde eigenlijk niks voor. Maar het is wel kut allemaal. Ook om de praktische dingen zoals dat mijn sportschool nu best ver weg is, mijn werk verder weg etc. En ik mis zijn/mijn katten. En ik voel me zo schuldig

Helaas niks. Dan was het makkelijker geweest.. Ik ben zelf weggegaan omdat ik al twijfels had en gisteren hadden we wel ruzie maar stelde eigenlijk niks voor. Maar het is wel kut allemaal. Ook om de praktische dingen zoals dat mijn sportschool nu best ver weg is, mijn werk verder weg etc. En ik mis zijn/mijn katten. En ik voel me zo schuldig
---------- Toegevoegd om 18:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:59 ----------
Haha nee. Vandaag nog pr gezet op front squat
Zo veel white knights in dit topic dat ik er oogschade aan over heb gehouden