MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Helaas niks. Dan was het makkelijker geweest.. Ik ben zelf weggegaan omdat ik al twijfels had en gisteren hadden we wel ruzie maar stelde eigenlijk niks voor. Maar het is wel kut allemaal. Ook om de praktische dingen zoals dat mijn sportschool nu best ver weg is, mijn werk verder weg etc. En ik mis zijn/mijn katten. En ik voel me zo schuldig

Ff 2-3 weekjes rustig zonder al te veel contact. Doe daarna weer eens wat leuks met hem en kijk of de vonk weer overslaat voor je. Lukt dit niet moet je er niet teveel energie meer insteken omdat je dat alleen maar moeilijker maakt.

Sterkte met de situatie.

Al die adviezen terwijl niemand weet wat er aan de hand is :roflol:

Mijn katje van 8 weken oud is doodgereden. Vond haar deze morgen voor de deur. Ben echt pissed.
HEt is één van de kittens van de straatkat die we een jaar of drie geleden "adopteerden (ze kwam zo vaak langs dat ze kat aan huis werd). Eentje verdronk vorige week in mijn zwembad, en nu verliest ze haar tweede kitten. Mijn dochtertje was gek op dit wit katje en nu is ze niet te troosten.

En dan ook nog deze mogen bijna een dodelijke frontale botsing gehad met een smeerlap die plots van zijn lijn afweek . Heb alles moeten dichtgooien en mijn stuur volledig omsmijten. Gelukkig dat ik altijd goed oplet dat mijn dochtertje goed vastgeklikt zit. Was zijn raam minder veerkrachtig geweest dan was die in het ziekenhuis beland. Rotte hond;

Klinkt heftig, sterkte en gecondoleerd !

Mijn katje van 8 weken oud is doodgereden. Vond haar deze morgen voor de deur. Ben echt pissed.
HEt is één van de kittens van de straatkat die we een jaar of drie geleden "adopteerden (ze kwam zo vaak langs dat ze kat aan huis werd). Eentje verdronk vorige week in mijn zwembad, en nu verliest ze haar tweede kitten. Mijn dochtertje was gek op dit wit katje en nu is ze niet te troosten.

En dan ook nog deze mogen bijna een dodelijke frontale botsing gehad met een smeerlap die plots van zijn lijn afweek . Heb alles moeten dichtgooien en mijn stuur volledig omsmijten. Gelukkig dat ik altijd goed oplet dat mijn dochtertje goed vastgeklikt zit. Was zijn raam minder veerkrachtig geweest dan was die in het ziekenhuis beland. Rotte hond;
Sterkte broeder xxxx
Helaas niks. Dan was het makkelijker geweest.. Ik ben zelf weggegaan omdat ik al twijfels had en gisteren hadden we wel ruzie maar stelde eigenlijk niks voor. Maar het is wel kut allemaal. Ook om de praktische dingen zoals dat mijn sportschool nu best ver weg is, mijn werk verder weg etc. En ik mis zijn/mijn katten. En ik voel me zo schuldig

---------- Toegevoegd om 18:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:59 ----------

Haha nee. Vandaag nog pr gezet op front squat
Als je een ecto zoekt voor op date je weet mij te vinden. :$ nee srs lekkere pr!
Zo veel white knights in dit topic dat ik er oogschade aan over heb gehouden
Hahaha stiekem val ik op Limburgse blondjes die liften :$

Bedankt.

Ik moet het nog gaan begraven. Maar het heeft hier zo geregend dat de grond te sompig is; Morgenvroeg dan.

Rug en nekpijn, en grieperig net nu tentamens eraan komen :mad:

Gloeiende mijn aflossing heeft zich verslapen kan ik een uur langer blijven op mijn nachtdienst....

Oké, waarover ik kwam klagen trek ik gelijk weer in..

miss proberen er over te praten met hem, over te dingen die je doen twijfelen

no homo and no white knight :p
waarschijnlijk beetje laat als je eenmaal de beslissing hebt genomen weg te gaan.

Succes Rilakkuma, brrr terug bij je ouders is ook niet fijn :(

Yasmine, sterkte

Wat een hoop slijmerige jankerds zitten hier tegenwoordig.

Oké, waarover ik kwam klagen trek ik gelijk weer in..

waarschijnlijk beetje laat als je eenmaal de beslissing hebt genomen weg te gaan.

Succes Rilakkuma, brrr terug bij je ouders is ook niet fijn :(

Yasmine, sterkte

Nee is wel gezellig nu.. Maar niet echt ideaal! Wel heeeeel dicht bij jou in de buurt nu ;)

Al 2 weken ziek. Daardoor mijn verdediging verneukt en tentamen gemist.
Mijn scriptie was wel erg goed en ik krijg een extra kans gelukkig.

fml

Katje die voor de auto sprong, nu moet ik hem weer wassen. Klotebeesten :mad:

wat doet ene kitten van 8 weken op straat :roflol:

Wilt naar awakenings...moet werken :(

Terug
Naar boven