MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Moeten we jou eens gaan pesten marcel :mad:

2ce0rcx.gif

Ik woon in Brabant en de zon schijnt hier, was met tshirt net naar gym geweest.

Op weg naar de gym bijna door een truck aangereden op een rotonde, ik ben niet iemand die dan door fiets, int begin was ik dus ook boos en schreeuwde een beetje en sprak hem aan op zijn rijgedrag, hij bood zijn escusses aan en werd gelijk rustig man. altijd wel respect voor mensen die hun fouten durven toe te geven :)

Jawel, maar niet met een tentakel om z'n lul. ???

Oh, had ik nog eens niet gezien. Dacht dat die op zo hond zat, was 1e foto die ik tegenkwam

Maar om even iets toe te voegen:

Vandaag wezen trainen, had een maat meegenomen die ik al tijd niet meer had gezien. Hij ging mee borst trainen, dumbbells van 10kg waren al te zwaar voor db press en 4kg nodig voor flys LOL.

Was toch wel ff dieptepuntje.

Vandaag wezen trainen, had een maat meegenomen die ik al tijd niet meer had gezien. Hij ging mee borst trainen, dumbbells van 10kg waren al te zwaar voor db press en 4kg nodig voor flys LOL.

kwam hij toevallig uit de Hoorn in Afrika???

Ach, iedereen moet ergens beginnen toch? Wees blij dat 'ie überhaupt meegaat en niet op de bank drie zakken chips met een fles cola wegwerkt.

Heb je de constipatie film al gezien?

-Nee, want hij is nog niet uit...

droge grappen :(

Ach, iedereen moet ergens beginnen toch? Wees blij dat 'ie überhaupt meegaat en niet op de bank drie zakken chips met een fles cola wegwerkt.

Ik gunde hem dat ie mee mocht :P Hou niet zo van dubbel trainen vindt alleen veel chiller. Kon nu wel 5x87,5 hij zou dan spotten, maar was gelukkig niet nodig :rocknana:

Zet ik om 8u een whey shake naast m'n toetsenbord voor op te drinken, staat ie er nu nog ongeopend!

Op weg naar de gym bijna door een truck aangereden op een rotonde, ik ben niet iemand die dan door fiets, int begin was ik dus ook boos en schreeuwde een beetje en sprak hem aan op zijn rijgedrag, hij bood zijn escusses aan en werd gelijk rustig man. altijd wel respect voor mensen die hun fouten durven toe te geven :)
Heeft die man ook erkent dat jou schrijfwijze bedroevend is? :o

Ja man, volges mij ben jij toch ergens in Den Bosch in de buurt aan het trainen.... Er was niks te doen, kwam zo gast binnen en iedere x als ik keek zat hij naar mij te kijken. Geen Jordybuild?!??!!?!?! Hij benchde trouwens 60 dus een gevorderde beginneling. Ruikt toch naar ditl oggggg

---------- Post toegevoegd Fri 29 Jul 2011 om 00:46 ----------

kwam hij toevallig uit de Hoorn in Afrika???

Ik had het eerlijk niet verwacht, toen ik begon was 14 al te makkelijk de 1e keer, hij zat te douwen met 10kg in beide handen whahhaah.

En maar opscheppen: Op mijn werk till ik alleen maar 50+, denk dat dit andere houvast heeft.

Pokerface opzetten en zeggen: Ja denk het wel...

LOL

20:45-22:00 non-stop mensen die dezelfde storing hadden op m'n werk. :mad:
Kreeg er een hele droge mond van. Normaal word ik door ~30 man gebeld op een dag, ik denk dat ik vandaag op 50-60 zat.

Maar: morgen vrij en lekker trainen :cool:

Terug
Naar boven