Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

zo jij bent carriere aan het makenIk ben er nog, lees nog wel mee alleen posten komt er ff wat minder van. Werk nu fulltime bij de helpdesk van een kabelmaatschappij.
stoer hoor "rijstwafel". serieus gast beetje beginners afkraken is nogal triest.Ja man, volges mij ben jij toch ergens in Den Bosch in de buurt aan het trainen.... Er was niks te doen, kwam zo gast binnen en iedere x als ik keek zat hij naar mij te kijken. Geen Jordybuild?!??!!?!?! Hij benchde trouwens 60 dus een gevorderde beginneling. Ruikt toch naar ditl oggggg
---------- Post toegevoegd Fri 29 Jul 2011 om 00:46 ----------
Ik had het eerlijk niet verwacht, toen ik begon was 14 al te makkelijk de 1e keer, hij zat te douwen met 10kg in beide handen whahhaah.
En maar opscheppen: Op mijn werk till ik alleen maar 50+, denk dat dit andere houvast heeft.
Pokerface opzetten en zeggen: Ja denk het wel...
LOL
ja man nu zijn we stoerder dan rijstwijfel jwzloool eerste x dat ik deadlifte was 5x 100KG, voel me best wel alpha nu man
Dan moet je ook eerder naar bed gaan..

Zwaar van de planeet geweest gisteren, helaas teveel bier gedronken, maar wel een zwaar mooi feest gehad .. 3 nieuwe vrouwtjes ontmoet .. maar spierpijn in m'n bovenbenen is nog steeds niet weg .. ga echt kapot van de pijn![]()
Morgen weer een slaapverhaaltje voor Hitte