ThomasGroenlo
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 338
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
briefje op brievenbus / voordeur hangen dat ze bij buren kunnen bezorgen. En anders eventueel postkantoor.dat gister me nieuwe kleren niet zijn bezorgt en waarschijnlijk vandaag ook niet omdat ik moet werken en niemand pakketje kan aannemen![]()
bedankt hopen dat vandaag heb ben benieuwd of ik de broeken pas en niet te strak zitten om me benen. zit nu al op werk dus kan niet meer.briefje op brievenbus / voordeur hangen dat ze bij buren kunnen bezorgen. En anders eventueel postkantoor.
bedankt hopen dat vandaag heb ben benieuwd of ik de broeken pas en niet te strak zitten om me benen. zit nu al op werk dus kan niet meer.
laatste keer ging ik pakje op halen bij postkantoor (zit bij c1000) zag ik ze gewoon keihard gooien met die pakjes, voelde grond trillen zo hard (srs). me doos was toen ook helemala ingedeukt k*thoeren.
mischien dat dorian yates proberen?
bijbaan voor naast m'n studie. Is geen ongeschoold werk (4 weken training gehad). Er zijn mensen die zelf hard werken voor hun studie en leuke dingen als vakanties en een auto.
Zie ik wel vaker idd, slordig omgaan met pakketjes.
Zal dorian eens doornemen, thanks.

.editMisschien slaapt ze wel gewoon slecht zonder mij.
Aangezien ik nachtdienst heb gehad.
Ontopic: afgelopen dinsdag helemaal nat geregend, nu ziek als een hond