MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Pretty nice .. gewoon wat schade vergoeding ;)

Bezig met een nieuw schema, maar weet niets :(

Bezig met een nieuw schema, maar weet niets :(

Hoe bedoel je weet niets?

Ik doe nu

Maandag: Borst triceps
dinsdag: benen biceps
woensdag rust
donderdag rug triceps
vrijdag schouders biceps.

Alleen ga ik biceps van dinsdag naar woensdag verplaatsen.
En vrijdag training ben ik nog te moe van gister (donderdag) dus die verschuif ik ook naar morgen.

Alle spiergropen gedaan en tri en bi 2x in week

Ik heb al fullbody, billstar en 3-daagse split (benen+schouders, rug+triceps, borst+biceps) gedaan. 3x8, 2x12, 5x5, 4x6. 10x2

...wil gewoon wat anders haha :D

is meer powerliften toch? ben daar niet zo'n fan van..

dat gister me nieuwe kleren niet zijn bezorgt en waarschijnlijk vandaag ook niet omdat ik moet werken en niemand pakketje kan aannemen :fuu:

dat gister me nieuwe kleren niet zijn bezorgt en waarschijnlijk vandaag ook niet omdat ik moet werken en niemand pakketje kan aannemen :fuu:
briefje op brievenbus / voordeur hangen dat ze bij buren kunnen bezorgen. En anders eventueel postkantoor.

briefje op brievenbus / voordeur hangen dat ze bij buren kunnen bezorgen. En anders eventueel postkantoor.
bedankt hopen dat vandaag heb ben benieuwd of ik de broeken pas en niet te strak zitten om me benen. zit nu al op werk dus kan niet meer.

laatste keer ging ik pakje op halen bij postkantoor (zit bij c1000) zag ik ze gewoon keihard gooien met die pakjes, voelde grond trillen zo hard (srs). me doos was toen ook helemala ingedeukt k*thoeren.

mischien dat dorian yates proberen?

bedankt hopen dat vandaag heb ben benieuwd of ik de broeken pas en niet te strak zitten om me benen. zit nu al op werk dus kan niet meer.

laatste keer ging ik pakje op halen bij postkantoor (zit bij c1000) zag ik ze gewoon keihard gooien met die pakjes, voelde grond trillen zo hard (srs). me doos was toen ook helemala ingedeukt k*thoeren.

mischien dat dorian yates proberen?

Zie ik wel vaker idd, slordig omgaan met pakketjes.

Zal dorian eens doornemen, thanks.

Dit dus:

29yf8uo.png

:roflol:

:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

Laatst bewerkt:
ik krijg een default gateway error op page 372.

OT: collage ingezonden maar sta niet op de lijst en alle mods reageren niet op mn pm's :fuu:

Terug
Naar boven