Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Zwak projectiel, haten is verlaten, kind of geen kind.

Haar kind heet Kitana trouwens.
Heb beetje medelijden met dr eigenlijk, ze gedraagd zich als een arrogante trut en gaat naar huis en wordt daar zo behandeld. Beetje wtf, ik weet nu wel tenminste waar dat gedrag vandaan komt.

Heb beetje medelijden met dr eigenlijk, ze gedraagd zich als een arrogante trut en gaat naar huis en wordt daar zo behandeld. Beetje wtf, ik weet nu wel tenminste waar dat gedrag vandaan komt.

heh typisch

zo meteen gaan werken :s

ik ga zo naar bed

Srsly, wtf is da met chicks, they stjoepit? goddamnit

Vandaag 1e rijles gehad, hoerenkoppeling loopt steeds vast.

me kuur is bijna afgelopen en kom niet echt meer aan..

Logisch. Thuis krijgt ze geen macht en wordt ze onderdrukt en doet ze dat dus op het werk proberen te krijgen.

Gewoon tegen d'r zeggen: Wees niet zo'n slap k*tje en rot op bij die vent.

Lijkt me voor niemand gezond om zo te leven. Tja, jammer voor dat kind dan hoor.

---------- Post toegevoegd Fri 5 Aug 2011 om 12:41 ----------

Vandaag 1e rijles gehad, hoerenkoppeling loopt steeds vast.
Koppeling vastlopen? Hoe krijg je dat voor mekaar?

Rijst te lang gekookt, blegh :(

Grrrrrrr. Heb na ruim een maand langer wachten eindelijk mijn veersluiters binnen, kreeg er ook nog 2 gratis bij. Maar nu blijken mijn 30 mm db stangen ietsjes te dun waardoor er speling ontstaat en de sluiters er heel makkelijk afgaan, niet veilig dus. Ze zitten op mijn BB en EZ stang wel heel stevig.

Nu heb ik gelukkig nog 2 oude db stangen die helaas maar 30 cm zijn maar daar gaan ze wel weer heel stevig op. Nu kijken of ik in de praktijk wel al mijn schijven kwijt kan op die kleine stangetjes.......

Gewoon koppeling inhouden schakelen en dan langzaam loslaten, maar die koppeling moet je gvd zeker 10 seconden inhouden voordat je pas aan het gas kan zitten! Ik had het geleerd om gewoon 3 seconden in te houden en dan pas te gassen, ****ing k*t wagen om te lessen.

Gewoon koppeling inhouden schakelen en dan langzaam loslaten, maar die koppeling moet je gvd zeker 10 seconden inhouden voordat je pas aan het gas kan zitten! Ik had het geleerd om gewoon 3 seconden in te houden en dan pas te gassen, ****ing k*t wagen om te lessen.

wat een onzin :roflol:

Nee nix onzin, moet je echt fcking langzaam teruglaten komen, die instructrice zei het zelf dat het bij deze wat langzamer ging. 10seconden op me dood, en dan pas aan het gas zitten, als je 5seconden teruggaat slaat hij af, tenzij je in 3+ versnelling zit.

Snelweg ging trouwens zwaar chill, gewoon lekker 130 alsof het niks is, nu snap ik waarom ze een hekel hebben aan die flitswouten

Je hebt net 1 rijles gehad. Wellicht kun je beter nog even oefenen voordat je commentaar gaat leveren op je lesauto. ;)

haha waarschijnlijk ligt het met die koppeling aan jezelf brah maar komt wel goed tog

Na 1 les ga je echt niet de snelweg op :roflol:

Laatst bewerkt:
Nee nix onzin, moet je echt fcking langzaam teruglaten komen, die instructrice zei het zelf dat het bij deze wat langzamer ging. 10seconden op me dood, en dan pas aan het gas zitten, als je 5seconden teruggaat slaat hij af, tenzij je in 3+ versnelling zit.

Snelweg ging trouwens zwaar chill, gewoon lekker 130 alsof het niks is, nu snap ik waarom ze een hekel hebben aan die flitswouten

is onzin man

dattik gister wrist curls deed met een dumbel... ik gok dat het op rukken leek omdat 2 meiden op de crosstrainer mij steeds uitlachte...

Dat mijn nieuwe TV tussen 12:32 en 14:32 bezorgd zou worden vandaag. Uiteraard zijn ze weer te laat :rolleyes:

Terug
Naar boven