MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

gewoon koppeling inhouden schakelen en dan langzaam loslaten, maar die koppeling moet je gvd zeker 10 seconden inhouden voordat je pas aan het gas kan zitten! Ik had het geleerd om gewoon 3 seconden in te houden en dan pas te gassen, ****ing k*t wagen om te lessen.

+1

stroomstoring :mad:

Had wel 2uur achter elkaar, mocht pas 2e uur op snelweg... En op me dood als je van z'n vrij naar z'n 1 wilt gaan moet je hem minstens 10seconden langzaam teruglaten komen voordat je pas gas in mag douwen. Echt een k*t wagen uit 1980 bouwjaar ofzo.

Met de peugot van maenpa kon ik wel gewoon gassen en koppeling veel sneller terug laten vallen.

Ok :trollface:

Je bent gewoon een noob, face it.

Cheddar light van de Lidl is van 0.70 naar 0.80 :(

Ja omg 10 cent, ik koop het best vaak, en bereken je dit per 3 maanden dan ben je al best een bedrag verder. Ik hecht graag waarde aan geld, iets wat jij ook eens zou moeten doen
En zo te zien kan jij dus niet met geld omgaan

Edit @Primo, anders teveel OT; Ik koop ongeveer elke week wel een pakje

Laatst bewerkt:
10x30x12=36 euro per jaar. Ach, het had ook 1,50 kunnen kosten.

OT:
Dat die verdomde gym weer dicht zat, klote zomerrooster :mad:

Ik moet vandaag gehuurde films binnendoen die 3 weken te laat zijn, HELP! :D

gisteren met voetballen door mn enkel gegaan :mad:

Vandaag nog niets

Nee nix onzin, moet je echt fcking langzaam teruglaten komen, die instructrice zei het zelf dat het bij deze wat langzamer ging. 10seconden op me dood, en dan pas aan het gas zitten, als je 5seconden teruggaat slaat hij af, tenzij je in 3+ versnelling zit.

Snelweg ging trouwens zwaar chill, gewoon lekker 130 alsof het niks is, nu snap ik waarom ze een hekel hebben aan die flitswouten

http://www.youtube.com/watch?v=CDNmLPATW0s&feature=related

Gvd, waarom vreten mijn andere gezinsleden altijd mijn eieren op en halen geen nieuwe of veels te weinig:fire: ze weten dat ik er 40 eieren per week door draai.

Laatst bewerkt:
Voel me klote vandaag, moe en misselijk. Ontbijt gewoon goed gegeten maar daarna zowat niks meer op :( en moet vanavond nog werken ook :(

patsukkel z'n weekban is afgelopen.:(
Had voor mij wel eeuwig mogen duren.

Terug
Naar boven