XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

6 uur slapen, 11 uur wakker. nu jeuk van beta alinine

Kan je beta alinine aanraden? Merkbaar verschil?

Hoeveel pak je dan, alleen op trainingsdagen toch?

Wil ook zo potje kopen binnenkort om te proberen.

mwah, ben een junkie als het aankomt tot pwo, dus tot vandaag had ik geen last van tintelingen, verschil is een beetje te merken in de zin dat ik nog best veel energie heb voor bijv. cardio na de training. beta alinine is iets dat je moet opbouwen he, sommige zeggen zelfs dat het pas na een aantal weken echt gaat werken

ik neem 2x één scoop = 2.5g op trainingsdagen en 1x één scoop op niet-trainingsdagen

mwah, ben een junkie als het aankomt tot pwo, dus tot vandaag had ik geen last van tintelingen, verschil is een beetje te merken in de zin dat ik nog best veel energie heb voor bijv. cardio na de training. beta alinine is iets dat je moet opbouwen he, sommige zeggen zelfs dat het pas na een aantal weken echt gaat werken

ik neem 2x één scoop = 2.5g op trainingsdagen en 1x één scoop op niet-trainingsdagen

Ja oke, hoelang doe je trouwens met 1 pot? Volgend mij kom je er dan net 1 maand mee rond. Kreeg tip van Hittegolf dat beta in combinatie met creatine je krachtstats zou verhogen.

Rijstwafel ga je geld beter besteden aan gewoon eten

ik weeg nog maar 91kg :(

ik voel me een ecto

Je bent geen ecto, gewoon dik

wats je bf hitte

dag mensen

wie wilt mijn dikke grote penis even leeg zuigen

ff aan jordy vragen

Dat psv verloren heeft:mad:

Ben ****ing ziek k*tzooi :mad: Eerst een paar dagen ondraaglijke keelpijn, waardoor ik dus ook geen koffie kon drinken. Nu werd ik vanochtend rond een uur of 10 wakker met een duizelig gevoel waar je U tegen kan zeggen. Liep als een dronkaard en mijn ogen deden pijn bij fel licht, dus besloot ik om nog maar eventjes te gaan liggen. Word ik om 14:00 uur wakker en is alles nog precies hetzelfde godpotverdomme, als het maar geen sinusitis is want daar heb ik nu helemaal geen ****ing zin in :mad:

Sinusitis heb je epic pijn bij je bijholte, je gaat er niet van als 'n dronkaard lopen peanut, je hebt gewoon te diep in het glaasje gekeken.

daar gaan je gains

Overwerken waardoor ik niet kon trainen!

Sinusitis heb je epic pijn bij je bijholte, je gaat er niet van als 'n dronkaard lopen peanut, je hebt gewoon te diep in het glaasje gekeken.
Ja de pijn daar valt nog wel mee maar heb er wel last van. Ik voel een sterke druk op mijn ogen en voorhoofdsholtes. Was 't maar waar, daar heb je tenminste maar 1 dagje last van :(

Terug
Naar boven