Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

word ik potverdomme strondverkouden.... terwijl ik morgen naar The Qontinent ga :mad:

Je lichaam geeft aan dat feesten katabool is en verzet zich.
Next zyzz :p

tijd voor AAS en coke

---------- Post toegevoegd Thu 11 Aug 2011 om 23:55 ----------

op sommige momenten haat ik het zo hard om een relatie te hebben.

moest me bed uit om te werken.

Geef maar toe, jullie hebben gewoon nooit zin om te gaan werken. :P Ik ook niet overigens, maar 23 augustus met pensioen. :D

Pfff nog vakantie, die 13 weken duurden echt lang en moet er nog 3 :(... ik wil leren

:-| gelukkig is er dbb (om te kijken hoe ik fit genoeg kan zijn voor mijn werk, dat spreekt)

Hadden mensen maar moeten doorleren = leuk werk :D

heh, jij was 18 of 19 zeker? Wacht maar een paar jaartjes en denk dan eens terug aan deze woorden :cool: Ik heb 2 diploma's en het steekt me nog het grootste deel van de tijd tegen om te gaan werken, te lange dagen, soms te saai werk, te ver van mijn werkplek af wonen, in een te specifieke richting gekwalificeerd zijn zodanig dat er geen ruimte voor verandering/verbetering is.

Verslapen, waardoor ik weer niet kon trainen.. morgen gelukkig wel weer trainen :) Volgende week weer gunstige werktijden ..

Kleine teentje in puin geschopt tegen de deurpost. Waarom doet dat zo'n pijn ???

Beseft dat ik met m'n daglenzen in was ingedommeld, opgestaan met een kanjer van een rood oog. Bril vandaag :fuu:

Die KHUT Hoody, wat een ontzettende beta phag is dat zeg. Nog nooit in mijn DBB leven zo'n p*ssy meegemaakt, met z'n achterlijke fysio topic.

Terug
Naar boven