- Waardering
- 164
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 7%
Die KHUT Hoody, wat een ontzettende beta phag is dat zeg. Nog nooit in mijn DBB leven zo'n p*ssy meegemaakt, met z'n achterlijke fysio topic.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die KHUT Hoody, wat een ontzettende beta phag is dat zeg. Nog nooit in mijn DBB leven zo'n p*ssy meegemaakt, met z'n achterlijke fysio topic.
supahmarket! stort normaal altijd rond de 20ste nu in een keer staat het er al, the money pile touches the sky again 
Net ff Rabo internet bankieren mansupahmarket! stort normaal altijd rond de 20ste nu in een keer staat het er al, the money pile touches the sky again
![]()
Ja? heb je je vakkenvullers salaris weer binnen jongen?!

Bij welke firmaaa.
Ik ga altijd de bouw in, maar me baas werkt niet deze vakantie dus heb niks kunnen verdienen. Moet binnenkort ook ff vast contract ergens afsluiten anders kan ik me supps niet meer betalen hehe.
Bij supermarkt verdien je trouwens toch geen drol? 5euro per uur maar!?
als vulploegleider een stuk meer..bovendien verneuk je je lichaam er niet mee zoals in de bouwBij welke firmaaa.
Ik ga altijd de bouw in, maar me baas werkt niet deze vakantie dus heb niks kunnen verdienen. Moet binnenkort ook ff vast contract ergens afsluiten anders kan ik me supps niet meer betalen hehe.
Bij supermarkt verdien je trouwens toch geen drol? 5euro per uur maar!?
als vulploegleider een stuk meer..bovendien verneuk je je lichaam er niet mee zoals in de bouw
Nog nooit van gehoord, maarja ben dan ook nog nooit in Friesland geweest hehe

als vulploegleider een stuk meer..bovendien verneuk je je lichaam er niet mee zoals in de bouw
Ik werk maar 8 uur per dag, wanneer ze me nodig hebben
Agja, ga pas in september ( 2012 ) weer naar school... hopelijkk dus kan een jaar geld verdienen om supps te verdienen, en uitwedstrijdjes te bezoeken
zondag utreg away, komende zaterdag stappen in nimma, en zondag's excelsior away
2 keer clubliefde .. mooie clubsl*t dat je bent !
Ook al verliezen we.. maakt mij weinig uitIk ga erheen om met m'n maten te zingen/springen en te feesten .. HET ULTRA Gevoel..!
Kleine teentje in puin geschopt tegen de deurpost. Waarom doet dat zo'n pijn![]()