MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Me brinta weer te dik gemaakt.

Regen, en ik moet zo richting het werk fietsen :( Auto is weg ... ;s;|

Het besef dat mijn grote berg geld, niet meer zo groot is als ik dacht :(

Laatst bewerkt:
Altijd vervelend Dude :) Werken voor je geld!!!

Bij welke firmaaa.

Ik ga altijd de bouw in, maar me baas werkt niet deze vakantie dus heb niks kunnen verdienen. Moet binnenkort ook ff vast contract ergens afsluiten anders kan ik me supps niet meer betalen hehe.

Bij supermarkt verdien je trouwens toch geen drol? 5euro per uur maar!?

Bij welke firmaaa.

Ik ga altijd de bouw in, maar me baas werkt niet deze vakantie dus heb niks kunnen verdienen. Moet binnenkort ook ff vast contract ergens afsluiten anders kan ik me supps niet meer betalen hehe.

7 euro per uur, euro extra omdat ik er al langer als een jaar werk, werk bij Poiesz alleen Friesland paar in Drenthe en paar in Groningen d8 ik

Bij welke firmaaa.

als vulploegleider een stuk meer..bovendien verneuk je je lichaam er niet mee zoals in de bouw

Nog nooit van gehoord, maarja ben dan ook nog nooit in Friesland geweest hehe

als vulploegleider een stuk meer..bovendien verneuk je je lichaam er niet mee zoals in de bouw

Ik heb wel salaris vakkenvuller, ben zeer capabel kan kassa draaien en andere meuk vandaar de titel, maar vul ploeg leider verdient officieel wel beter ja

---------- Post toegevoegd Fri 12 Aug 2011 om 12:55 ----------

Nog nooit van gehoord, maarja ben dan ook nog nooit in Friesland geweest hehe

Zit er nu 8 jaar don't like it :mad:

Nja, 1 maand werken heb ik hetzelfde salaris als wat hij in 1 jaar verdient.

Daarom gaat me voorkeur ook uit naar in de vakantie hard werken maar zit er dit jaar niet in...

straten gaat niet omdat ze 20km van me huis bezig zijn, dan moet ik iedere morgen om 4:00 opstaan.

en tegelen gaat ook niet omdat me baas vakantie heeft genomen.

Dus...... dat zuigt best hard, maar heb gelukkig goede buffer-zone opgebouwd van de andere jaren dat ik mee ben geweest.

:) Ik werk maar 8 uur per dag, wanneer ze me nodig hebben :) Agja, ga pas in september ( 2012 ) weer naar school... hopelijkk dus kan een jaar geld verdienen om supps te verdienen, en uitwedstrijdjes te bezoeken :) zondag utreg away, komende zaterdag stappen in nimma, en zondag's excelsior away

:) Ik werk maar 8 uur per dag, wanneer ze me nodig hebben :) Agja, ga pas in september ( 2012 ) weer naar school... hopelijkk dus kan een jaar geld verdienen om supps te verdienen, en uitwedstrijdjes te bezoeken :) zondag utreg away, komende zaterdag stappen in nimma, en zondag's excelsior away

Jij bent zo achterlijk he betalen om de Graafschap te zien verliezen tss...

Ik zit regelmatig bij Utrecht of PSV thuis, en ik zie ze ook vaak zat verliezen, dan is het niet waard.

2 keer clubliefde .. mooie clubsl*t dat je bent !

Ook al verliezen we.. maakt mij weinig uit :) Ik ga erheen om met m'n maten te zingen/springen en te feesten .. HET ULTRA Gevoel..!

2 keer clubliefde .. mooie clubsl*t dat je bent !

Ook al verliezen we.. maakt mij weinig uit :) Ik ga erheen om met m'n maten te zingen/springen en te feesten .. HET ULTRA Gevoel..!

Ghahaha naar de 0-1 valt er weining te feesten en vooral naar de 0-2.

Ik heb het liefste gelijk stand, altijd standaard spreekkoren is altijd heerlijk om met z'n alle te supporten.

Dan moet je juist voor je club zingen en gek doen ... !

---------- Post toegevoegd Fri 12 Aug 2011 om 13:08 ----------

Off to work bitches! have fun :)

Terug
Naar boven