XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Dan moet je juist voor je club zingen en gek doen ... !

Als ajax bij jullie speelt zitten er volgens mij meer ajax supporters dan graafschap mensen hehe. Heb een paar wedstrijden van de jupiler gevolgd, zat ik bij FC-denbosch te kijken maar wat een waardeloos stukje sh1t is dat zeg. Halve stadion leeg, beter komt Ruud van Nisterooi gewoon weer ff spelen voor Den Bosch

Dat ik gisteren niet naar de gym kon, vandaag zit 'ie dicht en morgen is 'ie alleen 's morgens open maar dan moet ik rijlessen. :fuu:
Al 2 of 3 weken niet gesquat. :mad:

Nee ik loop al een paar keer de trap op en af en neem daarna zo'n whey shakie. Dat is toch wel genoeg?

---------- Post toegevoegd Fri 12 Aug 2011 om 17:16 ----------

Totaal 8 uur.

Alles al een beetje gehad? Ik heb nu 3uur gedaan. snelweg/achteruit/sturen/bochten al gedaan

Ook meteen schadeformulier gezien.

je moet geen gespierde benen hebben man dan kan je alleen vna die ugly ass broeken aan:o
gewoon zorgen dat al je massage op je upperbody komt awwwyeah
Ow jah van die blokjes tog? Die wil ik wel want dat vinden die chicks mooi he. Hoelang duurt dat? 2 maanden ofso?

srs, dat is echt ****ed up ja, kan bijna geen 1 goeie broek vinden :o En als je er 1 hebt zit 'ie na een tijdje al te krap. BB is da hard life biatches.

---------- Post toegevoegd Fri 12 Aug 2011 om 17:26 ----------

Alles al een beetje gehad? Ik heb nu 3uur gedaan. snelweg/achteruit/sturen/bochten al gedaan

Ook meteen schadeformulier gezien.
Heb nu gehad:
Zithouding en stuurtechnieken en die shit
Schakelen
Kruispunten
En paar keer door de stad geweest toen het spitsuur was. Echt ****ed up :o

Ow jah van die blokjes tog? Die wil ik wel want dat vinden die chicks mooi he. Hoelang duurt dat? 2 maanden ofso?

srs, dat is echt ****ed up ja, kan bijna geen 1 goeie broek vinden :o En als je er 1 hebt zit 'ie na een tijdje al te krap. BB is da hard life biatches.

Idd, heb pas 2 broeken gekocht en beginnen en weer aan de kleine kant te zitten.

140p/s FUUUUU

lol 140 voor een broek..
paar tientjes extra en je hebt een mooi kuurtje

Had vanochtend een rolcontainer helemaal vol met cherry tomaten om laten vallen. Maar vond het wel grappig eigenlijk

Me rug begint te vervellen terwijl hij niet eens verbrand is

Had vanochtend een rolcontainer helemaal vol met cherry tomaten om laten vallen. Maar vond het wel grappig eigenlijk

Me rug begint te vervellen terwijl hij niet eens verbrand is
Jij hoefde het zeker niet op te ruimen? :D
Wat voor werk doe je?

OT: Klote weer. Weer.

Jij hoefde het zeker niet op te ruimen? :D
Wat voor werk doe je?

OT: Klote weer. Weer.

Heb het wel opgeruimd haha :P Maar ik was vandaag erg sloom aan het werk, had nog maar echt weinig gedaan dus kon dit mooi als extra excuus gebruiken dat er zo weinig gebeurd was.

Ik werk bij de AH... Meestal 's ochtends van 05.00 tot 12.00/13.00.
Eerst sochtends tussen 5 en 6 laden en lossen, vers splitsen, dan van 6 tot half 9 groente, daarna meestal naar houdbaar, tenzij de andere groenteman vakantie heeft, dan tot 12 groente

Heb het wel opgeruimd haha :P Maar ik was vandaag erg sloom aan het werk, had nog maar echt weinig gedaan dus kon dit mooi als extra excuus gebruiken dat er zo weinig gebeurd was.

Eerst sochtends tussen 5 en 6 laden en lossen, vers splitsen, dan van 6 tot half 9 groente, daarna meestal naar houdbaar, tenzij de andere groenteman vakantie heeft, dan tot 12 groente

K*t man, veel vakkenvullers hier. Ik snap niet waarom je voor zo weinig gaat werken.

K*t man, veel vakkenvullers hier. Ik snap niet waarom je voor zo weinig gaat werken.

Je moet iets...

Ik ben dom geweest door van VWO -> havo -> havo 3 gestopt en naar mbo niveau 2, verkoper detailhandel opleiding. zit nu op niveau 3.

Doe dan 1 dag school en heb een 28 uur contract bij AH. Dan maar via deze weg wat geld verdienen en beetje bij beetje opscholen

Je moet iets...

Ik ben dom geweest door van VWO -> havo -> havo 3 gestopt en naar mbo niveau 2, verkoper detailhandel opleiding. zit nu op niveau 3.

Doe dan 1 dag school en heb een 28 uur contract bij AH. Dan maar via deze weg wat geld verdienen en beetje bij beetje opscholen

Ahhhh, ja bij mij is het net andersom.

VMBO - MBO 4 - HBO 4 hehe mss ooit universiteit.

Beste klote tijden :rolleyes: Ik neem aan dat je nu vakantie hebt?

Moet ook nog werk zoeken voor deeltijd, maar de AH zie ik nog steeds niet zitten eigenlijk..

Ahhhh, ja bij mij is het net andersom.

VMBO - MBO 4 - HBO 4 hehe mss ooit universiteit.

Ja, dat is wel netjes.
Ik wil niveau 4 halen en dan verder gaan op HBO, maar wel een andere richting denk ik. Op deze opleiding leer ik geen **** en word ik alleen maar dommer... Niveau is te triest voor woorden

Terug
Naar boven