AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ja, dat is wel netjes.
Ik wil niveau 4 halen en dan verder gaan op HBO, maar wel een andere richting denk ik. Op deze opleiding leer ik geen **** en word ik alleen maar dommer... Niveau is te triest voor woorden

yerr, herkenbaar. MBO school waar je alleen maar dommer wordt heheh. Ik had informatica gedaan, heb in die tijd dat ik daar zat ieder filmpje van dumpert 10x gezien hehe

Ik haaaaaaaat Leuven, goddamn, wat een niet-al-te-slimme mensen, weder(d)om bahbah

Close to roid rage :roflol:

yerr, herkenbaar. MBO school waar je alleen maar dommer wordt heheh. Ik had informatica gedaan, heb in die tijd dat ik daar zat ieder filmpje van dumpert 10x gezien hehe

hmmm, zijn alle mbo-4 opleidingen zo easy ?:rolleyes:
Hoeveel contact uren had je per week ?

Awel ja, met hun marktrock shizzle

Mochten geen fietsen door, kzeg van: gast, da bord wil zeggen da ge ier ni moogt fietsen.. :roflol:
"nee, geen fietsen"
kzeg: gast, kmoet ier nog geen 30 meter verder in de straat zijn
"dan moet ge helemaal omrijden of uw fiets morgen maar komen ophalen"

......

bahbah

Voor de vakantie wachtwoord van school account veranderd... nu vergeten :(

Ik kom niet van die anabolen spam af :mad:

Dat ik om 4:30 wakker werd omdat ik net uit een reeks nachtdiensten kom.... :fuu:
ik haat nachtdiensten gelijk je hele ritme naar de ****,
staks maar lekker trainen als de gym open gaat en daarna nog even een schoonheidsslaapje doen :P

yup ik heb ook geen bioritme meer over door mijn werkuren. Ik heb nu nog niet geslapen en ik zal maar in bed kunnen kruipen rond 10.00u; andere dagen moet ik om 03.30 op en dan andere dagen kruip ik om 21.00 in bed en slaap ik tot de dag erop 10.00u

Ik heb zelfs een eind slaappillen moeten nemen omdat ik helemaal niet meer sliep, maar die shit heb ik stopgezet nadat ik wat gelezen heb over de sides van die dingen (en er een paar aan den lijve ondervonden heb)

buikpijn/hoofdpijn ffs?

Oja, en me core is flink naar de haaien na de dl+speed box squats sessie van gister.

is daar je core van naar de kloten? Zwakke core heb je dan :o Ga eens een keer TRX doen ;) lekker core ondersteuning voor PL/SM :D
#hatersgonnahate:D, hele tijd dubbels doen en op het einde gelijk een dropset op de DL is toch niet zo fijn.

Terug
Naar boven