Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Op de kcal precies, op de herhaling / oefeningen precies. Maar dat is hier niemand denk ik... precies weten welke oefening te doen om maximale gains te maken (soort voorkennis)
Geen enkele beginner kan dat, je moet je lichaam leren kennen, dat doe je niet in een jaar.
Zelfs de nederlandse top jongens hebben nog moeite met geen fouten maken.

Hoezo dat? Hij weegt 86 kg, dus 2 procent van 86 kg = 1,7 kg vet eraf.
Laten we zeggen plus-minus 3 kg vocht. Dat is dus 5kg eraf om op 6% te komen.

Dan blijft er dus 10 kg over.

Correct me if i am wrong :)

ja maar met cutten naturel verlies je ook spier, dan doen we een middenweg 8kg dan max

beetje anavar erin gooien tegen spierverlies

Aha, maar spierverlies is toch overrated? Zolang je op onderhoud eet, voldoende eiwitten binnenkrijgt en kcal tekort met cardio creëert moet dat geen probleem zijn toch?

Nee, maar dan moet je je er ook wel aan kunnen houden. Veel zeggen wel ja ik hou me er aan, maar ongemerkt gaan er toch best veel cheat kcals ertussen door.

spierverlies tijdens cutten hoeft helemaal niet, ben zelf nu rustig 2 maandjes aan het cutten, en tot nu toe bf gedaalt en wat spiermassa + kracht aangekomen

Ik ben gestopt met bben en merk nieteens epic spierverlies.. Ik ben enkel droger geworden, veel vocht verloren.. etc. Ben nu zelf more happy met me lichaam als toen ik nog echt bbde :roflol:

6 uur op de trein.

Spier verlies je ook niet zomaar, het is geen stapel brandhout dat je ieder uur op het vuur moet gooien..

Wat zijn jullie ervaringen met cutten op Efedrine?

gvd eieren en melk zijn op zometeen maar ff halen dan

---------- Post toegevoegd Tue 16 Aug 2011 om 08:10 ----------

en tonijn ook

Wil gaan tandenpoetsen maar heb geen zin om te trap op te lopen.
Wat zal ik doeeen?

2x trap oplopen voor extra cardio

Heb me cardio al gedaan, + benen getrained gister dus val bijna om

ik vandaag lb, awh yeah

Succes :)

Spierpijn borst-schouder door banken:( gebruik geen TMS meer had eerst nooit meer spierpijn..maarja wel ff lekker weer ook:p

Ontiegelijke hoofdpijn, waardoor ik vandaag niet kan trainen! :mad: Nu maar es vanuit mn werk richting huis!

Terug
Naar boven