AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ik wil iets met deze sport doen, maar weet nog niet in de voeding/training.
Ik kijk even de kat uit de boom, heb geen haast.. Universitaire opleiding zou leuk zijn maar moet daarvoor nog wel even een vwo diploma in de zak krijgen.

Yup, Wou zelf ook zoveel mogelijk info meepikken wat handig is met bb'ing. maar kan me dan geen beroep voorstellen voor later, instructeur ofzo is een no-go

Maakt niet veel uit, op je achttiende kan je toch doen en laten wat je wilt op die school. Dan ga ik echt leven als een koning, beetje ''de'' 'het'' en ''een'' in het Duits leren op dit niveau :roflol:

Maakt niet veel uit, op je achttiende kan je toch doen en laten wat je wilt op die school. Dan ga ik echt leven als een koning, beetje ''de'' 'het'' en ''een'' in het Duits leren op dit niveau :roflol:

Blijven zitten is een jaar extra huiswerk in plaats van geldverdienen, is maar hoe je er overdenkt.

Geen naamvallen? Ik had altijd zo'n kaart en dan moest je zoeken. Soms zaten er whey vlekken op en deed ik het verkeerd:(

Blijven zitten is een jaar extra huiswerk in plaats van geldverdienen, is maar hoe je er overdenkt.
Werken moet je je hele leven nog.

OT:
Komt er net na die k*t training nog zo'n vent naar me toe: Ja het is echt slecht van je dat je de havo gaat doen en je bent niet goed voorgelicht en dat je het leger in wilt slaat nergens op. Zegt ie: Ja je moet vooral jezelf oriënteren en niet naar andere luisteren. Hoezo hypocriet :o

Werken moet je je hele leven nog.

OT:
Komt er net na die k*t training nog zo'n vent naar me toe: Ja het is echt slecht van je dat je de havo gaat doen en je bent niet goed voorgelicht en dat je het leger in wilt slaat nergens op. Zegt ie: Ja je moet vooral jezelf oriënteren en niet naar andere luisteren. Hoezo hypocriet :o

Je bent wel niet lekker als je denkt dat je de komende 4 jaar nog defensie in kan, sowieso is defensie momenteel niet echt lollig meer.
Gooi er eerst een hbo door, ben je ouder en automatisch een betere soldaat.

Je bent wel niet lekker als je denkt dat je de komende 4 jaar nog defensie in kan, sowieso is defensie momenteel niet echt lollig meer.
Gooi er eerst een hbo door, ben je ouder en automatisch een betere soldaat.
Nee, daarom ga ik er ook niet in. Of kán ik er niet in. Maar hij had het over hele andere dingen. Havo -> HBO -> dienst. Stond al in de planning ;)

Ik bedoelde vooral dat je er niet in KON, moet nog 6000 man uit :p.

Hoop maten die nog net wel in dienst gekomen zijn voordat ik moest opkomen hebben gewoon slechte vaardigheden (volgens eigen woorden van hun) omdat ze te weinig kunnen oefenen en slecht materiaal.

Kan er wel in, maar moeilijk om een contract te krijgen naar je opleiding.

Je zit er als het ware al in als je met de opleiding begint.

Heb ook hard zitten twijfelen om voor defensie te gaan werken, maar nu ga ik ff me droom achterna om piloot te worden (voor defensie of lijnvluchten).

Dan zal ik wss iets hoger moeten doen als HBO hehehe

Heb ook hard zitten twijfelen om voor defensie te gaan werken, maar nu ga ik ff me droom achterna om piloot te worden (voor defensie of lijnvluchten).

Wordt je geen IFFB pro?

Luie piloten, echte man word kanonnen voer.

Ik bedoelde vooral dat je er niet in KON, moet nog 6000 man uit :p.

Hoop maten die nog net wel in dienst gekomen zijn voordat ik moest opkomen hebben gewoon slechte vaardigheden (volgens eigen woorden van hun) omdat ze te weinig kunnen oefenen en slecht materiaal.
Ja ik weet het. Echt te triest voor woorden.

Heb een gerucht gehoord dat ze minder dan 50 kogels per jaar mogen afschieten ter oefening. Zelfs al valt Gambia ons binnen zijn we nog verloren :rolleyes:

Hebben ze nog mazzel gehad. Hoop verhalen gehoord van mensen die gewoon weer naar huis werden gestuurd terwijl ze waren aangenomen. Had je ook interesse?

Terug
Naar boven