XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ja ik weet het. Echt te triest voor woorden.

Heb een gerucht gehoord dat ze minder dan 50 kogels per jaar mogen afschieten ter oefening. Zelfs al valt Gambia ons binnen zijn we nog verloren :rolleyes:

Hebben ze nog mazzel gehad. Hoop verhalen gehoord van mensen die gewoon weer naar huis werden gestuurd terwijl ze waren aangenomen. Had je ook interesse?

Had mijn contract al binnen, al gestopt met opleiding, 2 weken voor opkomst op de kms afgebeld.

Stelletje honden :p

Blijven zitten is een jaar extra huiswerk in plaats van geldverdienen, is maar hoe je er overdenkt.
Blijven zitten is voor mij een jaartje kick back and relax. Heb nu de tijd om mijzelf te ontwikkelen en mij te verdiepen in de onderwerpen die ik leuk vind en waar ik later wat mee wil gaan doen. Nu blijven zitten = minder leren later.

Morgen wil ik wat pics schieten met ibo, stats zeggen erg weinig, spiegel zie ik meer verandering dan op de weegschaal.

Ja, post ze maar in je log dan. Die foto's van April heb ik ook geen fluit aan..........

Verwacht eerlijk gezegd niet al teveel verbetering hehehe

---------- Post toegevoegd Mon 15 Aug 2011 om 21:55 ----------

Valt igg wel mee ,had ik toevallig nog.

Doe ff linkje naar die foto aub

Tja, wat verwacht je? Hoeveel mensen ken jij die naturel in paar maanden flink verbeteren? :p

geen ecto's maar wel met een goede bouw ervoor.....

hoeft niet flink te zijn, maar over een periode van 5-6maanden moet je toch merkbaar verschil zien anders doe je iets niet goed.

Of je nou 1-2-10 jaar bezig bent, over die tijden moet je gewoon verschil zien hehehe.

in 5-6 maanden kan je echt wel epic veel verschil maken

Ik ben in 8 maanden 15kg gegained en van 6 naar 8% gegaan, dat ik nou van super mager ben gekomen neemt niet weg dat dat toch flinke gains zijn :)

Rijstwafel pls go.

Ik ben in 8 maanden 15kg gegained en van 6 naar 8% gegaan, dat ik nou van super mager ben gekomen neemt niet weg dat dat toch flinke gains zijn :)

Ja maar de helft is toch vocht/vet wat je weer kwijt raakt. Als het waar is wat je zegt is toch een best groot aantal kg's. maar zodra je weer op de 6% zit is er van die 15kg niet veel meer over, mss 6kg op z'n hoogst.

---------- Post toegevoegd Mon 15 Aug 2011 om 22:03 ----------

Wat bedoel je met to the point?

Op de kcal precies, op de herhaling / oefeningen precies. Maar dat is hier niemand denk ik... precies weten welke oefening te doen om maximale gains te maken (soort voorkennis)

Ja maar de helft is toch vocht/vet wat je weer kwijt raakt. Als het waar is wat je zegt is toch een best groot aantal kg's. maar zodra je weer op de 6% zit is er van die 15kg niet veel meer over, mss 6kg op z'n hoogst.

2% er bij kan toch niet veel vet zijn? Vocht pak je altijd in de bulk, alsnog vind mijn coach dat ik het goed doe.
Het verschil van voor en na is duidelijk te zien, alleen steld het in vergelijking met andere mensen niet veel voor.

Maar ben maar net 18, als ik zo door ga ben ik flink op wie zal het zeggen 22-23 jaar? Is toch vroeg genoeg?

Je lengte is wel een nadeel, als is groot+ buff wel winning.

Hoezo dat? Hij weegt 86 kg, dus 2 procent van 86 kg = 1,7 kg vet eraf.
Laten we zeggen plus-minus 3 kg vocht. Dat is dus 5kg eraf om op 6% te komen.

Dan blijft er dus 10 kg over.

Correct me if i am wrong :)

Terug
Naar boven