MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Staat hier zo'n hele pot met bounty twix mars snickers milky way dus ik heb srs al 10 bountys op :/ rip gains

Maar wel een zoetje in mn thee :o

Staat hier zo'n hele pot met bounty twix mars snickers milky way dus ik heb srs al 10 bountys op :/ rip gains

waarom dan niet gewoon een bounty in je thee doen?
zoetjes gain je niet van

Up the dose

Ja wat dacht jij dan? Thee?

vanochtend naalden in me trapezius gehad, nu ben ik niet meer true natty :(

Klinkt zo bekend, op het werk gevulde koeken, gebak, appelflappen maar wel een zoetje in de koffie :o

Mijn kater wordt deze avond geopereerd en gecastreerd. De dierenarts vroeg me of ik ook wou dat hij gecastreerd werd en ik twijfelde maar het is beter voor een huiskat nar het schijnt; Voel me toch wat schuldig dat ik dat diertje de kans ontneem vader te worden. De dierenarts zei me dat het rond de 200 euro zal zijn. Had me aan erger verwacht.

Ik knars nogal veel met m'n tanden tijdens de training, kan ik ergens een soort bitje kopen die niet achterlijk duur is?

google levert alleen van die enge tandartswebsites op met bitjes van 70 euro

hockey bitje

Sportschool vol met mensen. Normaal rond deze tijd ben ik vaak de enige :roflol:

Kan je daar gewoon hard op bijten of is dat puur voor bescherming als je een bal of stick tegen je harses krijgt?

doe maar even niet hnnng op mij oké

daar kan je juist hard op bijten want het is van een soort rubber/plastic materiaal. Kost een tientje ofzo, even in een pan met kokend water doen en dan bijten

Terug
Naar boven