XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

gedroomd dat ik 1000 karmapunten had
wakker geworden en de teleurstelling onder ogen moeten zien :'(

tfw zoveel tijd op dbb spenderen dat je erover droomt :'(

Gebanned uit het B&F topic:(
Nu kan ik nooit meer lezen hoe mooi de pakketjes worden die Ralf, Bert en Carmen versturen... Nooit meer de sensationele reclames van de whey perfection, kwaliteit tot in de perfectie. Mijn dag is werkelijk waar helemaal verpest.

Nu kan ik nooit meer lezen hoe mooi de pakketjes worden die Ralf, Bert en Carmen versturen... Nooit meer de sensationele reclames van de whey perfection, kwaliteit tot in de perfectie. Mijn dag is werkelijk waar helemaal verpest.

ik 2 dagen geleden, echt een stelletje sneaky c**ts.

1270751973_trololo-guy.gif

Ik moet echt stoppen met overal op reageren met gifs...

Kunnen de kritiek vast niet aan :(

Zo... kruip jij nu maar eens heel diep in de kont van Ralf. Vind je wel leuk hè? :o

Ralf is niet echt mijn type, ik val op mannen in uniform. Hoewel ik Ralf er wel toe in staat zie om 's avonds met een harde tampeloeres in een B&F onesie rond te lopen.

Ralf is niet echt mijn type, ik val op mannen in uniform. Hoewel ik Ralf er wel toe in staat zie om 's avonds met een harde tampeloeres in een B&F onesie rond te lopen.
Dat krijg je als Bert tegen hem zeggen als hij klaar is met werken: "maak er nog wat moois van vanavond."

Kotgenoot boven me die de hele nacht loopt te krikken ..

Ik ook. als zij 15miljoen omzet draaien en dure mercedessen rijden door de boel te flessen mag ik toch wel een grapje maken. De wereld is niet eerlijk:(

heeft iemand hier niet iemand een creditsafe account? ben wel benieuwd :)

Je kunt toch gewoon jaarstukken/cijfers kvk opvragen?

2013 was volgens mij omzet van 4mio

Terug
Naar boven