- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
het zit je ook nooit mee heNet in de bus moest ik gaan staan, omdat het gewoon vol zat. Beste man (chauffeur) stopt niet bij een bushalte met een paar studenten, maar wel bij de volgende bushalte en toen kwamen ineens stuk of 20 meiden (whales) aanzetten. Ik zat pvd ergens tegen aan gedrukt... Dat was niet leuk...![]()

Ik meen dat er een mercedes CLS werd besproken en ook een porsche cayenne? Correct me if i'm wrong
Uit de B&F-Courant:
Body & Fitshop staakt productie van Whey Perfection
Labtest weer teleurstellend
Van uw speciale verslaggever
HEERENVEEN – Body & Fitshop heeft de productie van de Whey Perfection bij het Belgische Aminolabs laten stilleggen. Nadat 12 van de 29 smaken waren geproduceerd, bleek uit een labtest dat het beloofde eiwitpercentage opnieuw ruimschoots niet werd behaald. Ook viel de smaak tegen.
Het eiwitsupplement, het vlaggenschip van het bedrijf, kwam eind november slecht in het nieuws, toen uit een onafhankelijk labtest bleek dat er 20% te weining eiwit in zat. Een tweede test begin december kwam tot hetzelfde teleurstellende resultaat. Body & Fitshop stuurde daarop vrijwel alle smaken terug naar de fabrikant, die al naar aanleiding van de eerste test was begonnen de whey te produceren in een nieuwe formulering, zonder de ‘nepeiwitten’ glycine en alanine.
Dat gebeurde zo haastig dat het eiwitpercentage en de smaak niet goed konden worden getest. Beide blijken nu tegen te vallen. De geplande publicatie van labresultaten op de website en fora is tot nader order uitgesteld. Met man en macht wordt bij Aminolabs geprobeerd de formulering weer aan te passen, in de hoop dat er nu wel voldoende eiwit overblijft en de smaak niet opnieuw tegenvalt. Dat laatste blijkt erg lastig te zijn omdat de smaakmakers glycine, alanine en fructose (fruitsuiker) moeten worden weggelaten. Er is besloten zelfs tijdens de kerstdagen door te werken aan de nieuwe formulering.
Het management van Body & Fitshop is inmiddels als de dood dat een van de concurrenten, die de afgelopen jaren in de verdrukking zijn geraakt omdat zij niet konden opboksen tegen de stuntprijzen van het bedrijf (door gebruik van veel te weinig eiwit), besluit om een van de 12 smaken Whey Perfection te laten testen. Als daaruit zou blijken dat er opnieuw te weinig eiwit in zit, zou dat rampzalig zijn voor het al zwaar aangetaste imago van het bedrijf. Dezelfde angst bestaat voor de publicatie van labtests van andere door Aminolabs op smaak gebrachte producten, zoals als Isolaat Perfection en Micellar Casein Perfection.
In het gloednieuwe pand van Body & Fitshop aan de Mars 10 in Heerenveen, met de blinkende Porsche Cayenne van de baas voor de deur, is men inmiddels de wanhoop nabij. Het Heerenveense bedrijf behaalde de afgelopen jaren een enorme omzetgroei doordat elk van de honderden supplementen als ‘het meest geweldige ooit’ werd aangeprezen. Voor het eerst in drie jaar tijd daalt de omzet nu. De Whey Perfection wordt in de volksmond al Whey Pervertion genoemd. Door het schandaal dreigt voor eigenaren **** en **** de opmars naar een notering in de Quote 500 te worden versperd.
soort zoekt soort :$
Inderdaad, niet meer dan normaalWat maakt het nou uit wat voor auto de eigenaar rijdt? Als je je hele leven keihard hebt gewerkt om een goedlopend bedrijf op te bouwen moet je gewoon van je zuurverdiende centen kunnen genieten.

Maar in wezen wel immoreel.
Iets verkopen wat niet is wat je claimt, en daardoor dus mensen voor de gek houden vind ik immoreel. Lijkt me niet dat ik daar de enige in ben. Jij bent anders van mening?
Iets verkopen wat niet is wat je claimt, en daardoor dus mensen voor de gek houden vind ik immoreel. Lijkt me niet dat ik daar de enige in ben. Jij bent anders van mening?
geniaal wel dat het product whey delicious heet maar alleen delicious was omdat het stampvol met fructose zat
Je vergeet dat ze nu nog steeds niet aan de norm voldoen terwijl ze volhouden van wel. Ze zeggen ook dat hun andere producten wel correct zijn, dat is zeer onwaarschijnlijk. Dus ja, dan ben je in mijn ogen aan het oplichten.Zucht. Wil geen hele B&F discussie starten maar het was ronduit dom dat ze hun productent nooit controleerden. Dat hebben ze toegegeven en doen er nu alles aan om weer goede producten te leveren.
Verder is er niets mis met het bedrijf en is de service en levering supersnel.
Ik stoor me aan alle paupers hier die meteen het woord oplichting gebruiken. Start zelf eens een bedrijf en ondervind hoe moeilijk het is om niet direct kopje onder te gaan.
Nee, je kunt niet van een consument verwachten dat die elk product laat analyseren in een lab. Daar is de producent verantwoordelijk voor.is het uiteindelijk niet je eigen verantwoordelijkheid om te weten wat je in je lichaam stopt?
Dat maakt het niet minder erg.Doet niet vrijwel elk bedrijf dat..?
Immoreel, ja. Het komt alleen heel erg vaak voor.