AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ja hoody

en als ik jou overhoop schiet met een gejat pistool dan is dat je eigen schuld voor het verkeerd inschatten van de veiligheid op straat:roflol::roflol::roflol:

ik maak zelf de keuze om naar buiten te gaan.

daarbij accepteer ik (indirect) de kans om aangereden te worden door een dief in een gestolen auto

en alle andere (oneindige) mogelijkheden.

een ding is iets claimen hell en iets heel anders is dat je bewust amino gaat spiken dat is een kunst op zich.

Nosje, beter lezen, serieus.

Ik reageerde op:

''Iets verkopen wat niet is wat je claimt, en daardoor dus mensen voor de gek houden''

Niks meer, niks minder..

mijn uitgangspunt is niet ''vertrouw niemand'' maar ''neem eigen verantwoordelijkheid''.

er zijn genoeg bedrijven die misbruik maken van het vertrouwen van de consument, uiteindelijk is het dus je eigen schuld als je genaaid wordt, niet die van het bedrijf.
Dan ga je ervan uit dat iedereen de capaciteit heeft om elk geval van oplichting te kunnen herkennen. Dat is niet het geval. Daarom worden we wettelijk beschermd. Bedrijven zijn verplicht hun labels correct weer te geven. Je kunt er als consument dus van uitgaan dat de labels goed in de buurt komen van de werkelijkheid. Als dit niet het geval is dan is het bedrijf aansprakelijk, dus het bedrijf zit fout.

Als ik jou een auto verkoop en ik draai de kilometerstand terug. Ik doe dit niet extreem, zodat niet duidelijk is dat dit heeft plaatsgevonden. Is het dan jouw eigen schuld? Nee, ik heb je dan genaaid.

---------- Toegevoegd om 16:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:53 ----------

Klopt, daarom zeg ik dat ragen op alleen B&F apart is.
Zie antwoord op Nosje.
Want? Dit is een bodybuilding forum, waarbij een groot deel regelmatig inkopen doet bij B&F. Dan ga ik toch niet ook zeiken over Tel sell-producten.

hij is je aan het trollen gaat die serieus hele paragrafen hier typen.

Laatst bewerkt:
in de schuur waarschijnlijk hell heeft veel meer klasse dan die andere dames.

Knieën in de koeienpoep en blazen maar op die piemol

Bijna tentamen, maar nog steeds totaal geen concentratie of motivatie

Terug
Naar boven