Vraag aan hem of zo
Je hebt zijn nummer toch 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je hebt zijn nummer toch 
Ja hoody
en als ik jou overhoop schiet met een gejat pistool dan is dat je eigen schuld voor het verkeerd inschatten van de veiligheid op straat![]()
een ding is iets claimen hell en iets heel anders is dat je bewust amino gaat spiken dat is een kunst op zich.
Dan ga je ervan uit dat iedereen de capaciteit heeft om elk geval van oplichting te kunnen herkennen. Dat is niet het geval. Daarom worden we wettelijk beschermd. Bedrijven zijn verplicht hun labels correct weer te geven. Je kunt er als consument dus van uitgaan dat de labels goed in de buurt komen van de werkelijkheid. Als dit niet het geval is dan is het bedrijf aansprakelijk, dus het bedrijf zit fout.mijn uitgangspunt is niet ''vertrouw niemand'' maar ''neem eigen verantwoordelijkheid''.
er zijn genoeg bedrijven die misbruik maken van het vertrouwen van de consument, uiteindelijk is het dus je eigen schuld als je genaaid wordt, niet die van het bedrijf.
Want? Dit is een bodybuilding forum, waarbij een groot deel regelmatig inkopen doet bij B&F. Dan ga ik toch niet ook zeiken over Tel sell-producten.Klopt, daarom zeg ik dat ragen op alleen B&F apart is.
Zie antwoord op Nosje.
Een paar zinnen, niet overdrijvenhij is je aan het trollen gaat die serieus hele paragrafen hier typen.

Nee.
Dat je mij gepijpt hebt in de wc van een sushirestaurant tijdens een forum-meet.Nee. Ben nu wel benieuwd welke roddel er rond gaat dan
![]()
Dat je mij gepijpt hebt in de wc van een sushirestaurant tijdens een forum-meet.
Dat was Marieke. Kim had me gepijpt in de vrouwenkleedkamer van de gym.
Knieën in de koeienpoep en blazen maar op die piemol
:s