Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, je kunt niet van een consument verwachten dat die elk product laat analyseren in een lab. Daar is de producent verantwoordelijk voor.
Zeker wel, ik heb meerdere keren andere whey-aanbieders langs zien komen. Daarom is ook XXL getest, en wat bleek, die voldeed wel aan de norm. Als een ander bedrijf dit ook doet zal ik hun uiteraard ook oplichter noemen.Het maakt het niet minder erg (daarom zei ik, immoreel, ja) maar om dan om die reden B&F aan te vallen (ik zeg niet dat jij dat doet) is wel een beetje hypocriet, omdat men in de tussentijd niet op andere bedrijven let die precies hetzelfde doen.
is het uiteindelijk niet je eigen verantwoordelijkheid om te weten wat je in je lichaam stopt?
Dan moet je je vraag beter stellen. Het is in Nederland zo geregeld dat je als persoon de producten die je koopt moet kunnen vertrouwen. Als dit niet het geval is dan kun je ze in theorie aanklagen en als je gelijk hebt, wordt de producent bestraft. Het uitgangspunt is dus niet "vertrouw niemand", dus wat je nu zegt slaat nergens op. Als een bedrijf x verkoopt, behoor je x te krijgen. Niet x - 20%. Als het bedrijf zich niet houdt aan wat ze zeggen, dan zit het bedrijf verkeerd. Niet dat de persoon maar had moeten weten dat sommige bedrijven sjoemelen.dat is geen antwoord op mijn vraag.
Het is (uiteindelijk) immoreel om een bedrijf/persoon waar je niks van weet te vertrouwen.

Zeker wel, ik heb meerdere keren andere whey-aanbieders langs zien komen. Daarom is ook XXL getest, en wat bleek, die voldeed wel aan de norm. Als een ander bedrijf dit ook doet zal ik hun uiteraard ook oplichter noemen.
Dan moet je je vraag beter stellen. Het is in Nederland zo geregeld dat je als persoon de producten die je koopt moet kunnen vertrouwen. Als dit niet het geval is dan kun je ze in theorie aanklagen en als je gelijk hebt, wordt de producent bestraft. Het uitgangspunt is dus niet "vertrouw niemand", dus wat je nu zegt slaat nergens op. Als een bedrijf x verkoopt, behoor je x te krijgen. Niet x - 20%. Als het bedrijf zich niet houdt aan wat ze zeggen, dan zit het bedrijf verkeerd. Niet dat de persoon maar had moeten weten dat sommige bedrijven sjoemelen.
Volgens mij loop je me te trollen, kan me niet voorstellen dat iemand er serieus zo over denkt![]()
En dat vind ik allemaal oplichters. Niet zo raar toch? Kun je een voorbeeld geven?Ik heb het niet alleen over whey. Bijna elk bedrijf heeft wel iets waardoor ze claimen iets te zijn/hebben/aan te bieden wat niet waar is.
Ik heb het niet over norm, ik heb het letterlijk over wat jij zei:
''Iets verkopen wat niet is wat je claimt, en daardoor dus mensen voor de gek houden''
Dat doen meer bedrijven.
Ik heb het niet alleen over whey. Bijna elk bedrijf heeft wel iets waardoor ze claimen iets te zijn/hebben/aan te bieden wat niet waar is.
Ik heb het niet over norm, ik heb het letterlijk over wat jij zei:
''Iets verkopen wat niet is wat je claimt, en daardoor dus mensen voor de gek houden''
Dat doen meer bedrijven.
En dat vind ik allemaal oplichters. Niet zo raar toch? Kun je een voorbeeld geven?
Zullen we het anders eens over de brandstofprijzen hebben? Dat is pas oplichterij. Belasting over belasting enzo...
Letterlijk alles wat je op tellsell of vergelijkbare televisiezenders voorbij ziet komen.
Die doen er qua misleidende reclame nog wel een schepje of 1000 bovenop.
Dan moet je je vraag beter stellen. Het is in Nederland zo geregeld dat je als persoon de producten die je koopt moet kunnen vertrouwen. Als dit niet het geval is dan kun je ze in theorie aanklagen en als je gelijk hebt, wordt de producent bestraft. Het uitgangspunt is dus niet "vertrouw niemand", dus wat je nu zegt slaat nergens op. Als een bedrijf x verkoopt, behoor je x te krijgen. Niet x - 20%. Als het bedrijf zich niet houdt aan wat ze zeggen, dan zit het bedrijf verkeerd. Niet dat de persoon maar had moeten weten dat sommige bedrijven sjoemelen.
Volgens mij loop je me te trollen, kan me niet voorstellen dat iemand er serieus zo over denkt![]()
heeft helemaal niks te maken met waarover we nu in discussie zijn.
mijn uitgangspunt is niet ''vertrouw niemand'' maar ''neem eigen verantwoordelijkheid''.
er zijn genoeg bedrijven die misbruik maken van het vertrouwen van de consument, uiteindelijk is het dus je eigen schuld als je genaaid wordt, niet die van het bedrijf.

En dat vind ik allemaal oplichters. Niet zo raar toch? Kun je een voorbeeld geven?