XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Het maakt het niet minder erg (daarom zei ik, immoreel, ja) maar om dan om die reden B&F aan te vallen (ik zeg niet dat jij dat doet) is wel een beetje hypocriet, omdat men in de tussentijd niet op andere bedrijven let die precies hetzelfde doen.

Nee, je kunt niet van een consument verwachten dat die elk product laat analyseren in een lab. Daar is de producent verantwoordelijk voor.

dat is geen antwoord op mijn vraag.

Het is (uiteindelijk) immoreel om een bedrijf/persoon waar je niks van weet te vertrouwen.

• Like
Waarderingen: mat
Het is natuurlijk ook wel een beetje bijzonder dat je als bedrijf niet wat nauwkeuriger gaat kijken naar wtf je nou eigenlijk aan het verkopen bent waardoor je je product met goede smaak, zo goedkoop en toch nog met goede winstmarge kan verkopen maar gewoon denkt f**k it verkopen die handel dikke winst bruh.

Aannemend dat ze zich er inderdaad niet van bewust waren.

Het maakt het niet minder erg (daarom zei ik, immoreel, ja) maar om dan om die reden B&F aan te vallen (ik zeg niet dat jij dat doet) is wel een beetje hypocriet, omdat men in de tussentijd niet op andere bedrijven let die precies hetzelfde doen.
Zeker wel, ik heb meerdere keren andere whey-aanbieders langs zien komen. Daarom is ook XXL getest, en wat bleek, die voldeed wel aan de norm. Als een ander bedrijf dit ook doet zal ik hun uiteraard ook oplichter noemen.

whey wars III

dat is geen antwoord op mijn vraag.

Het is (uiteindelijk) immoreel om een bedrijf/persoon waar je niks van weet te vertrouwen.
Dan moet je je vraag beter stellen. Het is in Nederland zo geregeld dat je als persoon de producten die je koopt moet kunnen vertrouwen. Als dit niet het geval is dan kun je ze in theorie aanklagen en als je gelijk hebt, wordt de producent bestraft. Het uitgangspunt is dus niet "vertrouw niemand", dus wat je nu zegt slaat nergens op. Als een bedrijf x verkoopt, behoor je x te krijgen. Niet x - 20%. Als het bedrijf zich niet houdt aan wat ze zeggen, dan zit het bedrijf verkeerd. Niet dat de persoon maar had moeten weten dat sommige bedrijven sjoemelen.

Volgens mij loop je me te trollen, kan me niet voorstellen dat iemand er serieus zo over denkt :rolleyes:

Zeker wel, ik heb meerdere keren andere whey-aanbieders langs zien komen. Daarom is ook XXL getest, en wat bleek, die voldeed wel aan de norm. Als een ander bedrijf dit ook doet zal ik hun uiteraard ook oplichter noemen.

Ik heb het niet alleen over whey. Bijna elk bedrijf heeft wel iets waardoor ze claimen iets te zijn/hebben/aan te bieden wat niet waar is.
Ik heb het niet over norm, ik heb het letterlijk over wat jij zei:

''Iets verkopen wat niet is wat je claimt, en daardoor dus mensen voor de gek houden''

Dat doen meer bedrijven.

Dan moet je je vraag beter stellen. Het is in Nederland zo geregeld dat je als persoon de producten die je koopt moet kunnen vertrouwen. Als dit niet het geval is dan kun je ze in theorie aanklagen en als je gelijk hebt, wordt de producent bestraft. Het uitgangspunt is dus niet "vertrouw niemand", dus wat je nu zegt slaat nergens op. Als een bedrijf x verkoopt, behoor je x te krijgen. Niet x - 20%. Als het bedrijf zich niet houdt aan wat ze zeggen, dan zit het bedrijf verkeerd. Niet dat de persoon maar had moeten weten dat sommige bedrijven sjoemelen.

Volgens mij loop je me te trollen, kan me niet voorstellen dat iemand er serieus zo over denkt :rolleyes:

behalve op dbb hier worden de "relschoppers" gestraft en mogen hun de boel gewoon weer rustig verder oplichten.

and not a single lab report was seen that day.

• Like
Waarderingen: mat
Ik heb het niet alleen over whey. Bijna elk bedrijf heeft wel iets waardoor ze claimen iets te zijn/hebben/aan te bieden wat niet waar is.

''Iets verkopen wat niet is wat je claimt, en daardoor dus mensen voor de gek houden''

Dat doen meer bedrijven.
En dat vind ik allemaal oplichters. Niet zo raar toch? Kun je een voorbeeld geven?

Dat doen meer bedrijven.

bullshit noem er 3.

Zullen we het anders eens over de brandstofprijzen hebben? Dat is pas oplichterij. Belasting over belasting enzo...

Zullen we het anders eens over de brandstofprijzen hebben? Dat is pas oplichterij. Belasting over belasting enzo...

heeft helemaal niks te maken met waarover we nu in discussie zijn.

---------- Toegevoegd om 16:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:42 ----------

Letterlijk alles wat je op tellsell of vergelijkbare televisiezenders voorbij ziet komen.

Die doen er qua misleidende reclame nog wel een schepje of 1000 bovenop.

nope, iron gym is origineel van tell sell heb ik gewoon thuis, werkt perfect.

mijn uitgangspunt is niet ''vertrouw niemand'' maar ''neem eigen verantwoordelijkheid''.

er zijn genoeg bedrijven die misbruik maken van het vertrouwen van de consument, uiteindelijk is het dus je eigen schuld als je genaaid wordt, niet die van het bedrijf.

mijn uitgangspunt is niet ''vertrouw niemand'' maar ''neem eigen verantwoordelijkheid''.

er zijn genoeg bedrijven die misbruik maken van het vertrouwen van de consument, uiteindelijk is het dus je eigen schuld als je genaaid wordt, niet die van het bedrijf.

Ja hoody

en als ik jou overhoop schiet met een gejat pistool dan is dat je eigen schuld voor het verkeerd inschatten van de veiligheid op straat:roflol::roflol::roflol:

En dat vind ik allemaal oplichters. Niet zo raar toch? Kun je een voorbeeld geven?

Klopt, daarom zeg ik dat ragen op alleen B&F apart is.
Zie antwoord op Nosje.

Goede kwaliteit producten die worden teruggeroepen vanwege gebreken. (claimt goed product te zijn, is het niet). Zoals auto's, kleine producten of zelfs voedingsmiddelen.

Claims van ''de beste'' ''de lekkerste'' ''de zuiverste'' etc, kunnen ze niet waar maken, claims dus die niet waar zijn per se.

Labels die verkeerd zijn, waardoor ze claimen dat er ''x aantal kcal'' in zitten, wat ze ook niet hard kunnen bewijzen.

Jep, het is zwart wit en niet zo schandalig als het gedoe van B&F, maar het is verkopen van iets waarbij je claims niet waarmaakt.

een ding is iets claimen hell en iets heel anders is dat je bewust amino gaat spiken dat is een kunst op zich.

Terug
Naar boven