Flippie22
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 352
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 13%
waarom staat die kut enzo knol altijd op m'n aanbevolen kanalen van youtube
Not aware... wie is dat?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
waarom staat die kut enzo knol altijd op m'n aanbevolen kanalen van youtube
tegenwoordig kijken ze eerst naar geld die !#@$!@#%Crap jongste dochtertje blijft door een been zakken, huisarts doet er veel te lafjes over vind ik. Ik wil Foto's bloedonderzoeken alle toeters en bellen! Het is wel mijn dochtertje gvd!
Crap jongste dochtertje blijft door een been zakken, huisarts doet er veel te lafjes over vind ik.
Ik wil Foto's bloedonderzoeken alle toeters en bellen! Het is wel mijn dochtertje gvd!
Crap jongste dochtertje blijft door een been zakken, huisarts doet er veel te lafjes over vind ik.
Ik wil Foto's bloedonderzoeken alle toeters en bellen! Het is wel mijn dochtertje gvd!
hele blok het vak statistiek zo makkelijk gevonden en geen kut gedaan. Vandaag toch maar ff leren voor het tentamen vanavond
hoe kan ik het vak nu serieus nemen als ze naar modus mediaan en gemiddelde vragen, dat is eerste klas middelbare school stof
op vwo kreeg ik nog kansberekening en dat was al eenvoudig, dit slaat helemaal alles, beetje rekenen in tabelletjes en grafiekjes tekenenNou ik kan het me allemaal al niet meer herinneren
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Gelukkig is het achter de rug allemaal
op vwo kreeg ik nog kansberekening en dat was al eenvoudig, dit slaat helemaal alles, beetje rekenen in tabelletjes en grafiekjes tekenen

dat immense niveauverschilHeb je toevallig weet dat je dochtertje de voorbije maanden een tekenbeet heeft gehad?
Mijn oudste dochter weigerde 2.5 jaar geleden ook een van haar benen (links) te gebruiken (dit evolueerde naar hoge koorts en verlammingsverschijnselen van de linkerkant van haar gezicht). Na 2 dokters bezoeken besloten naar spoed te rijden. Waar de "Ziekte van Lyme" werd vastgesteld. Dit na een beet een paar weken ervoor. Na een antibioticakuur van een paar weken was ze ervan af.
Boete van 400 euro voor 113 rijden op een volledig lege 130 weg om 7:52 op een zaterdag. Vierbaansweg waar aan de afrit wordt gewerkt en hooguit paar honderd meter 70 stond aangegeven op matrix borden. Vorige week al een binnen voor nieuwjaarsdag 6:45 op de A4 trajectcontrole waar ik 110 reed in de veronderstelling dat het nog 130 was (alleen van 19-6 uur). Gaat lekker dit...
Dit soort dingen vind ik wel echt te ver gaan. Heeft niks met de strekking van verkeersveiligheid te maken als er 3 of 4 banen open zijn en geen werkzaamheden bezig. Wie luistert er dan naar die matrixborden die de helft van de keren zomaar verkeerd staan aangegeven?
op vwo kreeg ik nog kansberekening en dat was al eenvoudig, dit slaat helemaal alles, beetje rekenen in tabelletjes en grafiekjes tekenen