XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

huisartsen

not even once srs

enige wat die kunnen is zeggen dat je rust moet nemen of als je echt helemaal naar de vinketering gaat wat antibiotica voorschrijven

beetje jammer dat je doorverwezen moet worden door zon debiel voordat je ergens anders heen kan waar je wel geholpen wordt

kan me srs niet 1 interactie met een huisarts herinneren waarbij ik een beetje fatsoenlijk geholpen werd

enige wat die kunnen is zeggen dat je rust moet nemen of als je echt helemaal naar de vinketering gaat wat antibiotica voorschrijven

beetje jammer dat je doorverwezen moet worden door zon debiel voordat je ergens anders heen kan waar je wel geholpen wordt

kan me srs niet 1 interactie met een huisarts herinneren waarbij ik een beetje fatsoenlijk geholpen werd

huisarts heeft me paar keer een random gezwel weggesneden, dat deetie prima

Moet aankomende maandag stage lopen en heb nog steeds geen stageplek.

Net iemand van de Mercedes dealer gesproken en gemaild, hopelijk kan ik daar aan de slag. :(

gewoon stage als drugs dealer is veel beter.

dit serieus, heb wel eens bij de huisarts gezeten dat hij over iets totaal anders ging praten en uiteindelijk zelfs vergat waar ik voor kwam. toe begon hij ook meer te zetten dat ik rust moest houden (had een ontsteking in mijn voet) en dat het dan over zou gaan. daar was ik het niet mee eens en zei dat hij maar met wat beters moest komen, uiteindelijk nog onstekingsremmers mee gekregen die mij snel van mijn pijn en ontsteking af hielpen

serieuze tip voor als je naar de huisarts gaat. blijf gewoon net zo lang zitten tot je vind dat je fatsoenlijk geholpen bent.

In je cv heet je zeker ook Jan ipv Ozgur?

dit serieus, heb wel eens bij de huisarts gezeten dat hij over iets totaal anders ging praten en uiteindelijk zelfs vergat waar ik voor kwam. toe begon hij ook meer te zetten dat ik rust moest houden (had een ontsteking in mijn voet) en dat het dan over zou gaan. daar was ik het niet mee eens en zei dat hij maar met wat beters moest komen, uiteindelijk nog onstekingsremmers mee gekregen die mij snel van mijn pijn en ontsteking af hielpen

serieuze tip voor als je naar de huisarts gaat. blijf gewoon net zo lang zitten tot je vind dat je fatsoenlijk geholpen bent.

hmmmmz ff kip met rijst klaarmaken voor de zekerheid. Moet om 16u weer daar zijn namelijk!

ze zouden er volgens mij srs meer mee zitten als ze 1x iemand onnodig antibiotica meegeven dan als er 10 mensen thuis helemaal naar de t*fus zitten te gaan 'omdat het vanzelf wel over gaat'

---------- Toegevoegd om 14:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:13 ----------

ook de eerste 6 jaar van mn leven half blind rondgelopen (allebei de ogen ongeveer +7 geloof ik) omdat de huisarts in mn geboorteplaats niet vond dat er iets mis was met mn ogen :roflol:

lantaarnpalen koppen on the daily

ik word ook standaar meer dan 15 minuten te laat geholpen. Ipv dat ze alle afspraken 15 minuten later doen dan :rolleyes:

ik word ook standaar meer dan 15 minuten te laat geholpen. Ipv dat ze alle afspraken 15 minuten later doen dan :rolleyes:

dat komt doordat mensen die daar zijn aan de telefoon 1 klacht benoemen en als ze dan bij de doktor binnen zijn opeens 10 klachten met vragen hebben, zo kan je geen fatsoenlijk schema maken

dat komt doordat mensen die daar zijn aan de telefoon 1 klacht benoemen en als ze dan bij de doktor binnen zijn opeens 10 klachten met vragen hebben, zo kan je geen fatsoenlijk schema maken

je kan vantevoren toch incalculeren dat dit gebeurd?

Nee, dat komt omdat er altijd wel 1 mong**l tussen zit die denkt; Je wordt toch altijd pas een kwartier later geholpen dus dan kom ik gewoon een kwartier later.

dit inderdaad

heeft vaak niet te maken met te laat komen want als je aan de beurt bent en je bent er nog niet dan gummen ze je naam op de planning met de kracht van tien duizend dondergoden uit, zonder genade

Vaak afspraken gehad om 3 uur in het ziekenhuis

kwart over 4 kan ik eindelijk binnen

tien voor half 5 ben ik weer weg

top lel

Vaak afspraken gehad om 3 uur in het ziekenhuis

kwart over 4 kan ik eindelijk binnen

tien voor half 5 ben ik weer weg

top lel

Het ergste vind ik als assistente je in een kamertje zet ja de doktor komt zo, toen een keer half uur in die kamer gezeten, kwam er random assistent binnen owh op wie wacht jij, ja de doktor, was hij mij vergeten :(

Terug
Naar boven