broken bat
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 4.324
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 103kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vaak afspraken gehad om 3 uur in het ziekenhuis
kwart over 4 kan ik eindelijk binnen
tien voor half 5 ben ik weer weg
top lel
indien mogelijk alle afspraken s'ochtends plannen. scheelt een hoop wacht tijd.

Vaak afspraken gehad om 3 uur in het ziekenhuis
kwart over 4 kan ik eindelijk binnen
tien voor half 5 ben ik weer weg
top lel

moest een keer echt absurd lang wachten omdat er iemand was flauwgevallen door naar de naald te kijken waarmee ze dat bloed afnemen
dan heb je zo'n bepaald beeld in je hoofd van wie dat dan is en dan komt er zon 18 jarige mocro met petje en bagga naar buiten strompelen![]()

Heb met huisartsen bij reanimaties niet echt bepaald goede ervaringen, staan ze beetje appelig te kijken terwijl wij reanimeren. Daarna gaan ze meestal het infuus vasthouden, like wtf je bent tachtig jaar naar school gegaan om een infuus vast te houden.
ik ben meestal wel blij als ik dat infuus niet hoef vast te houden want dat is verzuurde schouder van vrede
ohja je verstandskiezen
Zou wat HGH nemen zodat je kaak groeit en alles wel past
#yolo
#fuckthesystem

dus jij hebt wel redelijk vaak gescoord?
---------- Toegevoegd om 14:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:43 ----------
brb kimmona contacteren.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
die hebben we in de auto
reanimatie 101: geen mond op mond en borstcompressies op de beat van staying alive van the beatles
110% srs
dit inderdaad
heeft vaak niet te maken met te laat komen want als je aan de beurt bent en je bent er nog niet dan gummen ze je naam op de planning met de kracht van tien duizend dondergoden uit, zonder genade
Ik heb het ook andersom meegemaakt. Kwam binnen met mijn zoontje, had nog 6 wachtenden voor me, maar zoonlief krijste nogal. Huisarts kwam met een verwijzing in de hand en aan de telefoon de kinderarts van het ziekenhuis naar buiten nog voordat ik zat en stuurde me gelijk weg met de mededeling dat dat geen "gewoon" krijsen was en of ik nog wel capabel was om te rijden omdat anders de ambulance geregeld werd.