AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Spierverrekking in mijn zij, net onderaan mijn ribben. Bij elke oefening die ik probeerde voelde het niet goed.

Dat wordt dus een paar weekjes niet trainen. :(

Spierverrekking in mijn zij, net onderaan mijn ribben. Bij elke oefening die ik probeerde voelde het niet goed.

Dat wordt dus een paar weekjes niet trainen. :(

geen zorgen, waarschijnlijk doet het alleen zeer als je ademhaalt

Ik kneus mijn ribben iedere week wel licht, gaat snel over. Desnoods een paar dagen diclofenac slikken, je moet namelijk niet anders gaan bewegen om de pijn in je zij te verlichten, daar komen namelijk juist meer problemen van (rugklachten, verkeerd ademhalen etc.)

geen zorgen, waarschijnlijk doet het alleen zeer als je ademhaalt

Ik kneus mijn ribben iedere week wel licht, gaat snel over. Desnoods een paar dagen diclofenac slikken, je moet namelijk niet anders gaan bewegen om de pijn in je zij te verlichten, daar komen namelijk juist meer problemen van (rugklachten, verkeerd ademhalen etc.)
Helaas doet het pijn door het aanspannen bij de uitvoer van de oefeningen, onafhankelijk van het ademhalen.

Ik neem geen risico en doe het maar even rustig aan.

Whats app verwijderd voor whatsapp web en opnieuw geinstalleerd. Ios niet ondersteund :(

Sportschool failliet gegaan... Moet ik dus gvd gaan reizen ipv 5 meter lopen.

weer spierpijn vandaag

wanneer is het nou eens afgelopen

Week en 2 dagen geleden mocht ik mijn CV opsturen, meteen gedaan maar nog steeds geen reactie.. Zelfs niet op mijn mail van eergisteren met de vraag wanneer ik een reactie kan verwachten...

---------- Toegevoegd om 09:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:19 ----------

weer spierpijn vandaag

wanneer is het nou eens afgelopen

No pain no gain ;)

dacht trouwens dat je het mannetje op je avatar was

haha wat een verassing kreeg jij dan :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:

:roflol: shots fired

niet genoeg post-workout wodka genomen?

die skull crushers geven mij echt epische spierpijn. Betekend dus dat ik een zwakte aanpak :)

verder niets speciaals al heb ik gisteren niet bijzonder veel gegeten, 3400 kcals gok ik

dacht trouwens dat je het mannetje op je avatar was

:roflol:

een van de mods vond dit wel een toepasselijk avatar voor mij :o

was het maar zon feest..

allebei ellebogen al een dikke maand aan het kutten, beetje om en om bij tricep en bicep aanhechting. zowat elke dag al een het koelen maar het wil nog niet echt vlotten. word er echt behoorlijk depressief door

allebei ellebogen al een dikke maand aan het kutten, beetje om en om bij tricep en bicep aanhechting. zowat elke dag al een het koelen maar het wil nog niet echt vlotten. word er echt behoorlijk depressief door

know your feeling bro, toevallig ook hypermobiel?

checkte 1 pagina in je log en zie dat de oorzaak low bar squats zijn

film het eens dan kan het bevestigd worden

Terug
Naar boven