MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

gvd als dat echt de oorzaak is ben ik je eeuwig dankbaar

ga morgen filmen

---------- Toegevoegd om 13:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:07 ----------

alles behalve :roflol:

Te smalle grip, te hard knijpen kan allemaal oorzaak zijn.
Wat je iig al moet doen is een lacrossebal of stuiterbal pakken als je zoiets hebt (iig harde bal) en je front delts + chest rollen. Dit is vrij pijnlijk maar werkt echt. Daarna ook evt je traps en rond je schouderbladen rollen.

Te smalle grip, te hard knijpen kan allemaal oorzaak zijn.
Wat je iig al moet doen is een lacrossebal of stuiterbal pakken als je zoiets hebt (iig harde bal) en je front delts + chest rollen. Dit is vrij pijnlijk maar werkt echt. Daarna ook evt je traps en rond je schouderbladen rollen.

om pijn in ellebogen te verminderen? are you a wizard? rechtertrap en delt voelt al een tijdje vrij tense en pijnlijk aan ja

om pijn in ellebogen te verminderen? are you a wizard? rechtertrap en delt voelt al een tijdje vrij tense en pijnlijk aan ja

ik ben geen wizard, maar als je 5 jaar intensief powerlift ken je wel alle gangbare blessures. Ellebogen heb ik heel vaak last van gehad en daardoor bleef m'n bench ook achter.

ik ben geen wizard, maar als je 5 jaar intensief powerlift ken je wel alle gangbare blessures. Ellebogen heb ik heel vaak last van gehad en daardoor bleef m'n bench ook achter.

begrijp me niet verkeerd hoor. ben echt flink dankbaar dat je dit met me deelt

kamer op het oosten, oosten wind, ram koud in mn kamer nu. En verwarming krijgt het niet warm

tfw computer aanzetten als verwarming srs

nagel afgebroken :(

Terug
Naar boven