XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

welke gek squat er dan ook 's ochtends vroeg

- mijn fietsband stuk
- gf is 3 dagen naar duitsland
- test frans
- vind haar fietssleutels niet
- kan haar niet bereiken
- 0 op mijn test
- haar kamer is 5km uit het centrum en die van mij bijna in het centrum

fml

- mijn fietsband stuk - gf is 3 dagen naar duitsland - test frans - vind haar fietssleutels niet - kan haar niet bereiken - 0 op mijn test - haar kamer is 5km uit het centrum en die van mij bijna in het centrum fml

inb4 ze is niet naar Frankrijk maar heeft een 'cheatday' en is daar op de fiets naartoe

inb4 ze is niet naar Frankrijk maar heeft een 'cheatday' en is daar op de fiets naartoe

Ze is naar Duitsland met school en haar fiets staat voor de deur ;)
Die *** heeft gewoon haar sleutels tussen haar rommel gelegd en nu ben ik gefocked :roflol:
Nu moet ik +30min in de bus zitten voor de gym die 2.5km verder ligt :grumble:

Of ik even een hele dag in de agenda's wil reserveren voor 10+ man met ieder drukbezette agenda's... Ik ben toch geen secretaresse. (en dat terwijl ze waarschijnlijk maar anderhalf uur echt nodig zijn, alleen niet allemaal tegelijkertijd)

Ze is naar Duitsland met school en haar fiets staat voor de deur ;) Die *** heeft gewoon haar sleutels tussen haar rommel gelegd en nu ben ik gefocked :roflol: Nu moet ik +30min in de bus zitten voor de gym die 2.5km verder ligt :grumble:

srs op reageren

hmm gevoelig onderwerp

volgens mij een gekneusde rib van een te strakke riem met deadliften

srs op reageren

hmm gevoelig onderwerp

Irritatie lvl is vrij hoog momenteel :o

Veel te vroeg wakker (maar kon blijven liggen, dus dat valt nog mee)
Gf vertrekt, zegt dat ze een doos pringles voor me heeft achter gelaten (wtf, dat eet ik helemaal niet)
Werd wakker en leek wel alsof er een bom ontploft was. 'Snel' alles opgeruimd en aquarium schoon gemaakt.
Wil vertrekken, geen sleutels
Buschauffeur die moeilijk begon te doen terwijl ik laptop, boeken, eten, kleren en sportzak bij had.
Hoofdkussen vergeten, dus kan straks nog eens terug

:roflol: yes mad
Nu maar hopen dat ik straks iets of wat pijnvrij kan squaten

Gefeliciteerd Diaephi!

Terug
Naar boven