- Waardering
- 4.991
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 64kg
nee beste wat ik heb is een 6970 (eigenlijk een 6950 maar er een 6970 van gemaakt)
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nee beste wat ik heb is een 6970 (eigenlijk een 6950 maar er een 6970 van gemaakt)

Idd alsof de inhoud van je computer ook maar iets over de bicepsomtrek zegt.
Denk eerder dat 'ie knetter knetter en knetterstoned was op het moment dat hij 'm kocht.als je dat ding hebt gekocht ben je knetter knetter en knettergek (voor zo ver je dat al niet was)
Dat waardeer ik ook wel weer MOdding FTW..
maar was zeker een software mod he ?![]()

als je dat ding hebt gekocht ben je knetter knetter en knettergek (voor zo ver je dat al niet was)

6950 en 6970 is dezelfde chip. De software/vbios is anders, de 6950 gebruikt niet alle shaders. Dus gewoon de vbios flashen naar een 6970 vbios of een aangepaste 6950 en voila. Je hebt een 6970![]()
Dat klopt (knettergek) en valt best heel erg mee, voor waar ik u'm voor gebruikgaat me bijna alleen om de CUDA cores
Ja je heb wel gelijk......
Ik snap geen kut meer van dat GPU gedoe Beter ga ik stage lopen bij Azerty om weer wat kennis op te doen over componenten

O ja dat was het flashen van het bios..
weer helemaal up to date...

Wel weer teleurstellend dat rikulema me weer begeerd..ikbedoel Negerd...
nou zeg, wat heb ik haar toch aangedaan ?!
---------- Toegevoegd om 14:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:53 ----------
Haha ddr4 ftw............
Dat is vet cool man! ''Helaas'' mag ik al ergens anders stage lopen.