XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Dat waardeer ik ook wel weer MOdding FTW..
maar was zeker een software mod he ? :D;)

6950 en 6970 is dezelfde chip. De software/vbios is anders, de 6950 gebruikt niet alle shaders. Dus gewoon de vbios flashen naar een 6970 vbios of een aangepaste 6950 en voila. Je hebt een 6970 :D

als je dat ding hebt gekocht ben je knetter knetter en knettergek (voor zo ver je dat al niet was)

Dat klopt (knettergek) en valt best heel erg mee, voor waar ik u'm voor gebruik :)
gaat me bijna alleen om de CUDA cores :roflol::windup:

Ja je heb wel gelijk......

6950 en 6970 is dezelfde chip. De software/vbios is anders, de 6950 gebruikt niet alle shaders. Dus gewoon de vbios flashen naar een 6970 vbios of een aangepaste 6950 en voila. Je hebt een 6970 :D

O ja dat was het flashen van het bios..
weer helemaal up to date...

Ik snap geen kut meer van dat GPU gedoe

Beter ga ik stage lopen bij Azerty om weer wat kennis op te doen over componenten

8800GT sickening graphics brahs :cool:

• Like
Waarderingen: GPRO
O ja dat was het flashen van het bios..
weer helemaal up to date...

mooi is dat he. Net even verder kijken dan je neus lang is en kennis van zaken en je hebt zo een betere machine zonder ene € uit te geven.

zelfde gedaan met me laptop :D

Wel weer teleurstellend dat rikulema me weer begeerd..ikbedoel Negerd...
nou zeg, wat heb ik haar toch aangedaan ?!

---------- Toegevoegd om 14:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:53 ----------

Haha ddr4 ftw............

Hoevaak ik jou wel niet aardige karma heb gestuurd en jij blijft maar b**chen dus nu ben ik forever boos op je

Computertje van 400 euries hebben en dan deze shit lezen :o

Kaartjes voor X-Qlusive Frontliner moeten verkopen omdat m'n knie nog steeds fucked is :(

Terug
Naar boven