Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

ja weet je niet he misschien was het wel terecht, had u zen dochter verkracht ofzo.

die tranende ogen in het publiek ook, eigenlijk altijd gedacht dat Russen koude mensen zijn zonder gevoelens.

ja weet je niet he misschien was het wel terecht, had u zen dochter verkracht ofzo.

die tranende ogen in het publiek ook, eigenlijk altijd gedacht dat Russen koude mensen zijn zonder gevoelens.

het was een vrouw ( niet dat die niet iemand kunnen verkrachten maar kleine kans)

ik kon dit ook niet met een pokerface kijken.

had niet door dat het een vrouw was, is wel laffe daad dan

man man man wat n idioot!

Ik zit me niet zozeer te ergeren op t moment maar wel te verbazen over de verzekering. Heb foon van n vriend min of meer gemold dus probeer t via verzekering te regelen en moet n schadefotootje opsturen maar ik vraag me altijd af hoe zij nou kunnen weten dat het een authentieke foto is ???

man man man wat n idioot!

Ik zit me niet zozeer te ergeren op t moment maar wel te verbazen over de verzekering. Heb foon van n vriend min of meer gemold dus probeer t via verzekering te regelen en moet n schadefotootje opsturen maar ik vraag me altijd af hoe zij nou kunnen weten dat het een authentieke foto is ???

Timestamp?

volgens mij valt dat ook makkelijk te omzeilen

timestamp is linked aan de de datum en tijd die in de telefoon ingesteld staat ( bij mij dan)
als ik de datum B.V.B 2 weken naar achter zet komen de foto's dus ook niet bovenaan in de map maar tussen de foto's van 2 weken geleden.

No gym, no sociaal leven, no uitgaan. Alleen maar typen voor de computer de komende dagen

alles is letterlijk aan de grond vastgevroren, dus dagje rust ipv werken in dit teringweer. Zou mn dag maken moest het niet zijn dat ik een halve week achtersta.

verslapen voor een tentamen, en kan hem jiet herkansen :(

Het was een turbulent ochtendje..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nog steeds last van me onderrug door de squats van laatst

Gaat wel lekker zo... heb al 2 weken niet gedeadlift :(

Weer iemand onder de trein, 3 de keer in 3 weken, weer alles afgezet dus moest ik 45 minuten rondlopen.

IC 3209 (Lokeren [NMBS/SNCB] - Sint-Niklaas [NMBS/SNCB]) Lokeren [NMBS/SNCB] - Sint-Niklaas [NMBS/SNCB]: Persoonsongeval. Persoonsongeval.
Verkeer onderbroken tussen Lokeren [NMBS/SNCB] en Sint-Niklaas [NMBS/SNCB].
De reizigers van Antwerpen-Centraal [NMBS/SNCB] met bestemming Gent-Sint-Pieters [NMBS/SNCB] kunnen via Brussel-Zuid [NMBS/SNCB] reizen.
Er worden zo snel mogelijk vervangbussen ingelegd.
Onbepaalde duur van de storing.
Luister naar de aankondigingen in de trein.

Weer iemand onder de trein, 3 de keer in 3 weken, weer alles afgezet dus moest ik 45 minuten rondlopen.

IC 3209 (Lokeren [NMBS/SNCB] - Sint-Niklaas [NMBS/SNCB]) Lokeren [NMBS/SNCB] - Sint-Niklaas [NMBS/SNCB]: Persoonsongeval. Persoonsongeval.
Verkeer onderbroken tussen Lokeren [NMBS/SNCB] en Sint-Niklaas [NMBS/SNCB].
De reizigers van Antwerpen-Centraal [NMBS/SNCB] met bestemming Gent-Sint-Pieters [NMBS/SNCB] kunnen via Brussel-Zuid [NMBS/SNCB] reizen.
Er worden zo snel mogelijk vervangbussen ingelegd.
Onbepaalde duur van de storing.
Luister naar de aankondigingen in de trein.

amen to the automobile :)

Mensen die zichzelf voor de trein gooien moeten echt dood. :trollface:

Wel, er is vanuit mijn straat letterlijk 1 overweg, anders moet ik een heel gehucht rondrijden en zit ik bijna in Nederland, en dan nog want nu zijn die overwegen ook afgezet.

Ik ben nu gewoon over het spoor gelopen waar de flikken me niet hadden kunnen pakken als ze me al gezien zouden hebben. Nog steeds 3-4 km omweg om naar de supermarkt 1 km hiervandaan te gaan en terug te komen.

Terug
Naar boven