Thunderke
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 19
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 11%
dat is niet echt lief...
misschien ben ik dat wel teveel
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met jouw stats hoef je niet lief meer te zijn.dat is niet echt lief... misschien ben ik dat wel teveel

alvast hotel geboekt tijdje geleden (in rotterdam).
Of is dit ook een slecht cadeau , ben wel nie echt te genieten op de moment hehe![]()
Je gaat nog een keer een hotel boeken ook na zo'n camping actie? 'K zou eerder zo iets hebben van; 'steek dat pakket maar lekker in je hol, ik ga gamen, dahaaag'.What the f**kJe gaat nog een keer een hotel boeken ook na zo'n camping actie? 'K zou eerder zo iets hebben van; 'steek dat pakket maar lekker in je hol, ik ga gamen, dahaaag'.

Koop je even alvast een valentijn cadeautje voor je vriendin.
Laat je mooi inpakken , leuke tekst erbij.
Laat je leveren , ze doet open krijg je als reactie : nou vind het maar niks , dit gooi of geef ik normaal weg....
best day ever.....
klotezooi

wel jankende vriendin aan je kop als je uiteindelijk toch niks doetBoeiend, valentijn is toch overrated manier van overheid om je zuurverdiende geld uit te geven aan rommel terwijl je er ook games en AAS van kan kopen
wel jankende vriendin aan je kop als je uiteindelijk toch niks doet

ditBoeiend, valentijn is toch overrated
manier van overheid om je zuurverdiende geld uit te geven aan rommel terwijl je er ook games en AAS van kan kopen
Je zei: gisteren heeft ze die fitbit gekregen, dus vandaar de vraag heeft ze nog een valentijn.
In dat intel hotel is bij die uitstulping bovenin een zwembad
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

dat is niet echt lief...
misschien ben ik dat wel teveel
Wat je ook krijgt van je vriend/vriendin, het gaat om het gebaar en alleen daarom zou je er al blij mee moeten zijn (vind ik). Dat ze dan ook nog de moeite neemt om je te kwetsen door te zeggen dat ze het niets vindt......