Thunderke
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 19
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Koop je even alvast een valentijn cadeautje voor je vriendin.
Laat je mooi inpakken , leuke tekst erbij.
Laat je leveren , ze doet open krijg je als reactie : nou vind het maar niks , dit gooi of geef ik normaal weg....
best day ever.....
klotezooi
had ze liever een diamond ring?inb4 shitstorm : had een verwenpakketje voor haar gekocht. de gebruikelijke vrouwelijke dingen die daar bij komen , lichaamsverzorging , gelaat etc etc.... ook een massagepakketje bij laten doen , voor als ze een vermoeide dag heeft maar achja. Dan niet....
inb4 shitstorm : had een verwenpakketje voor haar gekocht. de gebruikelijke vrouwelijke dingen die daar bij komen , lichaamsverzorging , gelaat etc etc.... ook een massagepakketje bij laten doen , voor als ze een vermoeide dag heeft maar achja. Dan niet....
ja typisch toch...
gisteren had ze een fitbit dingetje gekregen zo een activity tracker , dat vond ze dan weer wel leuk.
En ik maar denken bijna valentijn lekker leuk doen , wat verwennen , ontspannen etc...
no go dus
Koop je even alvast een valentijn cadeautje voor je vriendin.
Laat je mooi inpakken , leuke tekst erbij.
Laat je leveren , ze doet open krijg je als reactie : nou vind het maar niks , dit gooi of geef ik normaal weg....
best day ever.....
klotezooi
ik zou hetzelfde voor elkaar gekregen hebben vrees ik
inb4 shitstorm : had een verwenpakketje voor haar gekocht.
de gebruikelijke vrouwelijke dingen die daar bij komen , lichaamsverzorging , gelaat etc etc....
ook een massagepakketje bij laten doen , voor als ze een vermoeide dag heeft maar achja.
Dan niet....
ja typisch toch...
gisteren had ze een fitbit dingetje gekregen zo een activity tracker , dat vond ze dan weer wel leuk.
En ik maar denken bijna valentijn lekker leuk doen , wat verwennen , ontspannen etc...
no go dus
Nu ja : you win some you loose some?
Wel leuk dat je dit dan via sms moet vernemen als je op het werk zit.
maakt je dag net een stukje leuker ja
alvast hotel geboekt tijdje geleden (in rotterdam).
Of is dit ook een slecht cadeau , ben wel nie echt te genieten op de moment hehe![]()

Intel hotel boeken in Rotterdam en seks hebben in het zwembad op de bovenste verdieping met uitzicht over de hele randstad.
Wat bedoel je hiermee
als je een ander bedoeld : zou het niet weten wonen ondertussen al een jaar samen
---------- Toegevoegd om 12:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:23 ----------
deze heb ik trouwens geboekt , met luxe kamer

alvast hotel geboekt tijdje geleden (in rotterdam).
Of is dit ook een slecht cadeau , ben wel nie echt te genieten op de moment hehe![]()

Koop je even alvast een valentijn cadeautje voor je vriendin. Laat je mooi inpakken , leuke tekst erbij. Laat je leveren , ze doet open krijg je als reactie : nou vind het maar niks , dit gooi of geef ik normaal weg.... best day ever..... klotezooi
Wat een k*twij*, no offenceJe zei: gisteren heeft ze die fitbit gekregen, dus vandaar de vraag heeft ze nog een valentijn.
In dat intel hotel is bij die uitstulping bovenin een zwembad
[Afbeelding niet meer beschikbaar]