XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Iphone gekocht

ben m nu alweer beu

Ruilen voor mijn Alcatel?

nadeeltje is wel dat je zin hebt om dat onding iedere keer tegen de muur aan gort wil smijten uit frustratie

Verder wel mooi ding

klinkt goed

ruilen voor mn samsung galaxy?

nadeeltje is wel dat hij beneden de 18 graden celsius niet functioneert

Ik krijg de t*fus van alles waar ik meer dan nul dingen aan moet doen voordat ik er mee kan doen wat ik er mee wil doen en waarvoor ik het gekocht heb. Kut telefoons

Ruilen voor mijn Alcatel?

nadeeltje is wel dat je zin hebt om dat onding iedere keer tegen de muur aan gort wil smijten uit frustratie

Verder wel mooi ding

Ik heb ook alcatel (goedkoop ding) en die leeft praktisch aan de oplader :roflol: En wordt niet warm.
Natuurlijke selectie of zo? :o

ik chill wel gewoon met mijn note 3 na 1 jaar nog nooit 1 probleem mee gehad beste telefoon ooit srs.

(klopt af.)

can't believe 1995 was 50 years ago.

Nooit problemen met mijn telefoontje. :cool:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nooit problemen met mijn telefoontje. :cool:
idem :D

samsung-e1150.jpg

Mijn samsung s2 is ook onverwacht megasterk. Heb dat ding al een jaar of 3, en is tig x op de grond gevallen.
Het verbaasd me dat een toestel wat voornamelijk uit scherm bestaat dit allemaal overleefd heeft. Iphone zou bij mij in het eerste half jaar al tussen 6 plankjes komen te liggen.

kun je daar wel mee op dbb

---------- Toegevoegd om 07:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:48 ----------

Mijn samsung s2 is ook onverwacht megasterk. Heb dat ding al een jaar of 3, en is tig x op de grond gevallen.
Het verbaasd me dat een toestel wat voornamelijk uit scherm bestaat dit allemaal overleefd heeft. Iphone zou bij mij in het eerste half jaar al tussen 6 plankjes komen te liggen.

mijn iphone is in een half jaar tijd ook al ontelbaar keer gevallen, niks aan te zien

kun je daar wel mee op dbb ---------- Toegevoegd om 07:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:48 ---------- mijn iphone is in een half jaar tijd ook al ontelbaar keer gevallen, niks aan te zien

Heb je er een hoesje om?

Lees dat je door John word gesponserd, hier nog ééntje :) Zag onlangs volgens mij een filmpje van je langskomen op facebook?

Krijg je in ieder geval goede sups, label claim :) Wie weet zie ik je wel een xtje bij John.

Terug
Naar boven