MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

prepaid master race

mobiel gecrasht en moeten resetten. alle nummers en notities kwijt

alle pua gains verloren

idem :D

samsung-e1150.jpg

:roflol:

---------- Toegevoegd om 13:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:34 ----------

darm t*fus
laatste colleges daardoor moeten skippen :sad:

---------- Toegevoegd om 13:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:26 ----------

darm t*fus
laatste colleges daardoor moeten skippen :sad:

• Like
Waarderingen: mat
als er iets is wat ik zou willen proberen is het wel dmt.

als er iets is wat ik zou willen proberen is het wel dmt.

Wil het ook nog steeds proberen, moeilijk aan te komen, kon het alleen in relatief grote hoeveelheid krijgen.
Achja, dan houden we het voorlopig bij lucide dromen heeft ook een directe relatie met DMT.

Verstandskiezen laten trekken, let the pain begin

Ik heb er ook 2 gedaan aan 1 kant. Als er niet teveel moeilijkheden waren bij het verwijderen, zal het qua pijn redelijk meevallen. Heb zelfs geen paracetamol hoeven nemen of iets. Goed opletten met het eten of dat niet in de 'gaten' komt ivm ontsteking

t**fus PostNL. Doe m'n boek op de post incl. T&T en hij komt nooit aan. T&T geeft aan 'bezorgd', en PostNL trekt verder z'n handen er van af.

Heb kaarten voor Theory of everything, film over Hawking, bezie ik de trailer en blijkt het een romcom/drama film te zijn.

nope.gif

hotelkamerveiling.nl die totaal nergens op reageert, niet op email of op facebook.

En hun telefoon nummer is niet meer in gebruik

discussie met chick die je al van te voren weet dat je hem niet moet voeren maar dan toch doet. :headbang:

urg, zo jammer dat we ook bijde gelijk hebben -.-

nu is ze boos :(

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven