Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ging het over een bepaalde spellingfout?

Nee wist ik niet, maar dyslectici hebben geen spellingscontrole op de computer?
Neem me niet te srs, heb zelf een hekel aan grammarnazi's. :p

spellingscontrole staat op engels. mijn spelling van nederlands is enorm slecht maar ik zie meer waarde in het leren van beter engels spellen op dit moment.

ik typ ook meer engels dan nederlands.

Zou gelijk Arabisch en Russisch meepakken dan.

أفران ميكروويف تأخذ أنحاء العالم

микроволновые печи захватить власть над миром

Heb kaarten voor Theory of everything, film over Hawking, bezie ik de trailer en blijkt het een romcom/drama film te zijn.

nope.gif

:roflol:

einde aan gemaakt met buitenlandse chick/vriendin for the better.

:(

Laatst bewerkt:
Eindelijk dat nummer van hotelkamerveiling.nl gevonden, krijg ik een of ander ongeïnteresseerd wijf aan de lijn.

Ja dan is uw betaling nog niet door, dat kan een paar dagen duren.

Dus ik zeg nou met Ideal kan dat toch nooit zo lang duren

Probeer het morgen anders nog een keer

En vooralsnog geen reactie op emails

Eindelijk dat nummer van hotelkamerveiling.nl gevonden, krijg ik een of ander ongeïnteresseerd wijf aan de lijn.

''probeer het morgen anders nog een keer''

maw bel morgen nog eens, dan krijg je iemand anders aan de telefoon en is het niet mijn probleem en kan ik verder met mijn potje patience

''probeer het morgen anders nog een keer'' maw bel morgen nog eens, dan krijg je iemand anders aan de telefoon en is het niet mijn probleem en kan ik verder met mijn potje patience

Dat dus

Had ook een bericht op hun facebook gezet, daar reageren ze dan wel ineens op. Maar dat was ook alleen maar een bericht van ik heb het doorgestuurd naar de klantenservice.

Alsof ik dat zelf nog niet 3x heb gedaan

Dat dus

Had ook een bericht op hun facebook gezet, daar reageren ze dan wel ineens op. Maar dat was ook alleen maar een bericht van ik heb het doorgestuurd naar de klantenservice.

Alsof ik dat zelf nog niet 3x heb gedaan

hatelijk

bel alberto

Vooral duidelijk op FB neerzetten dat die dus niet reageren en dat je een bijzonder gedesinteresseerde persoon aan de lijn had. Idioot genoeg hebben webcare afdelingen een stuk meer mandaat dan de klantenservice, dus als je maar hard genoeg zeikt dan regelt webcare wat je wilt, en niet de klantenservice. Of ze geven klantenservice op hun fl**ker, wat natuurlijk voor jou ook prima is.

Zeiken op social media > bellen met de klantenservice

iDEAL is altijd instant lol

Heb kaarten voor Theory of everything, film over Hawking, bezie ik de trailer en blijkt het een romcom/drama film te zijn.

nope.gif

Het eerste uur is echt goed in de film, daarna wordt het wat minder. Acteur speelt die aftakeling heel mooi. Heb de film zelf uiteindelijk een 8 gegeven, dus kan hem nogsteeds aanraden.

Vooral duidelijk op FB neerzetten dat die dus niet reageren en dat je een bijzonder gedesinteresseerde persoon aan de lijn had. Idioot genoeg hebben webcare afdelingen een stuk meer mandaat dan de klantenservice, dus als je maar hard genoeg zeikt dan regelt webcare wat je wilt, en niet de klantenservice. Of ze geven klantenservice op hun fl**ker, wat natuurlijk voor jou ook prima is. Zeiken op social media > bellen met de klantenservice

Ook maar eens gedaan dan.

Ik weet wel dat diegene die het meeste zeikt altijd het snelst wordt geholpen. Eens kijken of dat hier ook helpt. Ga vanmiddag ook maar weer eens bellen.

---------- Toegevoegd om 10:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:37 ----------

Dat dacht ik dus ook

Lijkt mij verder ook vreemd dat een bedrijf dagen gaat wachten voor zo een klein bedrag ipv meteen alles open zetten zodat de klant verder kan.

---------- Toegevoegd om 11:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:39 ----------

Vooral duidelijk op FB neerzetten dat die dus niet reageren en dat je een bijzonder gedesinteresseerde persoon aan de lijn had. Idioot genoeg hebben webcare afdelingen een stuk meer mandaat dan de klantenservice, dus als je maar hard genoeg zeikt dan regelt webcare wat je wilt, en niet de klantenservice. Of ze geven klantenservice op hun fl**ker, wat natuurlijk voor jou ook prima is. Zeiken op social media > bellen met de klantenservice

Ho het werkt meteen.

Vermeld dat ik niet goed behandeld ben en toen kon het wel.

Dat bedoel ik :)

nu body en fitshop nog

hahaha

mensen die op het toilet naast je bellen met een gynaecoloog met informatie die je niet had willen weten....

brr waarom ben ik ook zo visueel ingesteld

Terug
Naar boven