virusje
Huge Freak
- Waardering
- 961
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
je weet toch inmiddels wel dat ik een dyslect ben?
maar nee.

Nee wist ik niet, maar dyslectici hebben geen spellingscontrole op de computer?
Neem me niet te srs, heb zelf een hekel aan grammarnazi's.
Heb kaarten voor Theory of everything, film over Hawking, bezie ik de trailer en blijkt het een romcom/drama film te zijn.
![]()

einde aan gemaakt met buitenlandse chick/vriendin for the better.
![]()
discussie met chick die je al van te voren weet dat je hem niet moet voeren maar dan toch doet.
urg, zo jammer dat we ook bijde gelijk hebben -.-
nu is ze boos![]()
einde aan gemaakt met buitenlandse chick/vriendin for the better.
![]()

Eindelijk dat nummer van hotelkamerveiling.nl gevonden, krijg ik een of ander ongeïnteresseerd wijf aan de lijn.
Ja dan is uw betaling nog niet door, dat kan een paar dagen duren.
Dus ik zeg nou met Ideal kan dat toch nooit zo lang duren
Probeer het morgen anders nog een keer
En vooralsnog geen reactie op emails
''probeer het morgen anders nog een keer'' maw bel morgen nog eens, dan krijg je iemand anders aan de telefoon en is het niet mijn probleem en kan ik verder met mijn potje patience
Dat dus
Had ook een bericht op hun facebook gezet, daar reageren ze dan wel ineens op. Maar dat was ook alleen maar een bericht van ik heb het doorgestuurd naar de klantenservice.
Alsof ik dat zelf nog niet 3x heb gedaan
Eindelijk dat nummer van hotelkamerveiling.nl gevonden, krijg ik een of ander ongeïnteresseerd wijf aan de lijn.
Ja dan is uw betaling nog niet door, dat kan een paar dagen duren.
Dus ik zeg nou met Ideal kan dat toch nooit zo lang duren
Probeer het morgen anders nog een keer
En vooralsnog geen reactie op emails
Heb kaarten voor Theory of everything, film over Hawking, bezie ik de trailer en blijkt het een romcom/drama film te zijn.
![]()
Vooral duidelijk op FB neerzetten dat die dus niet reageren en dat je een bijzonder gedesinteresseerde persoon aan de lijn had. Idioot genoeg hebben webcare afdelingen een stuk meer mandaat dan de klantenservice, dus als je maar hard genoeg zeikt dan regelt webcare wat je wilt, en niet de klantenservice. Of ze geven klantenservice op hun fl**ker, wat natuurlijk voor jou ook prima is. Zeiken op social media > bellen met de klantenservice
Vooral duidelijk op FB neerzetten dat die dus niet reageren en dat je een bijzonder gedesinteresseerde persoon aan de lijn had. Idioot genoeg hebben webcare afdelingen een stuk meer mandaat dan de klantenservice, dus als je maar hard genoeg zeikt dan regelt webcare wat je wilt, en niet de klantenservice. Of ze geven klantenservice op hun fl**ker, wat natuurlijk voor jou ook prima is. Zeiken op social media > bellen met de klantenservice