AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

ja :(

dacht dat zulke dingen alleen op het mbo gebeurde, of was het een docent?
ik mag hopen dat dat geen docent was

overigens, ook al wel vreemdere zaken hier op de toiletten gezien/gehoord/meegekregen ;)
vooral tijdens avondonderwijs :roflol:

mooist was wel twee studenten, waarvan de een hoogzwanger (van een ander) en de ander net een week getrouwd (met een ander) die nog hard "aan het werk" waren

wat

overigens, ook al wel vreemdere zaken hier op de toiletten gezien/gehoord/meegekregen ;)

mooist was wel twee studenten, waarvan de een hoogzwanger (van een ander) en de ander net een week getrouwd (met een ander) die nog hard "aan het werk" waren

lijkt mij wel zwaar werk als je hoogzwanger bent:p

ken genoeg gekkere verhalen :o

do elaborate daffy ;)

do elaborate daffy ;)
wat heb je mogen aanschouwen?

jezus ik maak zoveel gekke dingen mee dat ik geeneens weet waar ik moet beginnen :roflol: maar meeste is niks voor op dbb

Vertellen daffy! Ik maak nooit zo'n dingen mee :(
vooruit 1tje dan

bij een of andere zwakbegaafde hommel een kelder inkomen die volledig is ingericht als SM paradijs blijft toch wel maf, daar zie je dingen waar je je van afvraagt of het echt naar binnen kan

niet eens geprobeerd?
valt me van je tegen

hoop dat ze wel de condoom gebruikten, want anders...

original.jpg

Virale infectie :(

Terug
Naar boven