Brenno
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 187
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Trein overvol met irritante, lelijke, stinkende, huisvrouwen die naar de huishoudsbeurs gaan.

Net te horen gekregen dat de hond van mijn vriendin een erge vorm van artrose heeft en waarschijnlijk niet oud zal worden. Best jammer, in het begin scheet ik alle kleuren van de regenboog, maar ondertussen kom ik er super goed mee overweg. Het beest luistert ondertussen zelfs beter naar mij dan naar mijn gf, haar zus of moeder
![]()
Kan je nog steeds geen foto's zien op je werk?
Duits herder

Lijkt nog een jonge hond, hoe oud istie?
Zonde zeg..hopelijk valt er veel aan te doen waardoor hij alsnog oud kan worden.
De hond van mijn ouders heeft HD (heupdysplasie), toen ze nog jong was zeiden de dierenartsen dat ze haar beter konden laten inslapen. Ze is nu bijna 7 jaar en met de juiste voeding en medicatie gaat het prima![]()
3.5 jaar
Denk dat het wel zal meevallen, maar je weet nooit. Hij zal nu pijnstillers krijgen wanneer nodig (denk ik, weet er het fijne nog niet van) tot de pijn te erg wordt
Ik hoop dat de dierenartsen uitgebreid willen onderzoeken, anders zoek ik een andere dierenarts. Ze heeft al vaker gehad dat ze wat trilt en veel wilt lopen, maar nu is het veel erger geworden en ook vaak een harde, bolle buik. Ik twijfel of het echt enkel darmproblemen zijn..http://www.dumpert.nl/mediabase/6641324/68cffa7b/chef_islamgala_doet_bijdehand_tegen_agente.html
Begrijp het niet, ik zou niet anders willen dan een leuk gesprekje voeren met deze vrouwelijke agente..

'jullie komen op facebook'
jezus waarom zou je zoiets zelf uploaden, die gasten komen zelf toch veruit het debielst over![]()
'jullie komen op facebook' jezus waarom zou je zoiets zelf uploaden, die gasten komen zelf toch veruit het debielst over![]()