virusje
Huge Freak
- Waardering
- 961
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Context!!!!
De 1e vergelijking maakte ik over het feit dat 1 persoon (of drie pasha's) iets voor elkaar kan krijgen.
Bekijk het totaalplaatje svp.
Klaar dit keer ga je echt op IGNORE.
ik focus weer ’s teveel
shit die thedeen ziet en weet ook alles
Idd kijk eens naar het totaal plaatje. Ik raad je aan om een stap terug te nemen en in de spiegel te kijken.als jij nou eens zou stoppen met focusssen gvd dan was er niks aan de hand!!!11!
Denk dat ze het hun beklagen![]()
Hier hun facebook:
http://www.facebook.com/youaali?fref=photo
Geenstijl:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2015/02/ga_dan.html
Gisteren zo ziek als een hond, 40 graden koorts en vandaag niks aan de hand en gewoon goed geslapen. Moet toch wat meer rust nemen aangezien ik laag in kcal zit, soms 2x per dag train en altijd bezig ben, school, werk etc.
Mijn kat is al een week ziekDinsdag naar de dierenarts geweest.. maar hij wil nog steeds niet eten..
Vanmiddag weer een afspraak![]()
Hopelijk redt ie 't.. 
Dumbbell opgenomen bij de dierenarts voor bloedonderzoek en om aan te sterken..Hopelijk redt ie 't..
![]()

Dumbbell opgenomen bij de dierenarts voor bloedonderzoek en om aan te sterken..Hopelijk redt ie 't..
![]()
Sterkte met je opa en oma... zijn echt Klote stuaties...Oom die een hartaanval had, geluk bij een ongeluk was hij al in het ziekenhuis voor een ander onderzoek en maakt het dus naar omstandigheden goed
Vooral lastig voor m'n oma, die zelf pas haar zus verloren heeft en zelf ook er niet best aan toe is met een zeldzame auto immuun ziekte![]()

Ik duim voor je meid... Sterkte...Dumbbell opgenomen bij de dierenarts voor bloedonderzoek en om aan te sterken..Hopelijk redt ie 't..
![]()
windows 8.1 gaat weer vol windows 8.1
gvd wat is het toch een t*ring slecht OS...

windows 8.1 gaat weer vol windows 8.1
gvd wat is het toch een t*ring slecht OS...
Jij zegt het, en ik kijk naar een BSOD GVD Bill
linux FTW [Afbeelding niet meer beschikbaar]