Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wijf die het leuk vond om sangria door je bier heen te gooien...
hele avond misselijk geweest... wat smerig was dat zeg (moest opdrinken door spel)
Bumper om zeep helpen was geen optie?net op weg naar de autokeuring; Vorige keer afgekeurd omdat er vooraan twee banden van een verschillend merk op zaten. Gisteren twee nieuwe banden laten op steken, rijd ik zonet naar de keuring, moet ik plots uitwijken voor een gek, knal ik met rechterwiel keihard om de hoek van een voetpad. Velg en band om zeep. Grapje zal me 300 euro kosten.

Bumper om zeep helpen was geen optie?
Je moet dan ook stoppen als een voetganger bij een zebrapad oversteekt.![]()
voetpad is geen zebrapad. Het was een tegenligger die gevaarlijk uitweek en op mijn kant van de weg kwam rijden.
Het is een reactie om uit te wijken. En ook de enige kans om zonder letsel of schade er vanaf te komen.Je had beter niet (of minder ver) uit kunnen wijken voor de tegenligger, dan had je geld van zijn verzekering gehad. (of werkt dat niet zo in België?)Er vanuit gaande dat jullie niet te hard reden, wat ik aan neem vanwege het voetpad.
Je had beter niet (of minder ver) uit kunnen wijken voor de tegenligger, dan had je geld van zijn verzekering gehad. (of werkt dat niet zo in België?)Er vanuit gaande dat jullie niet te hard reden, wat ik aan neem vanwege het voetpad.
Het is een reactie om uit te wijken. En ook de enige kans om zonder letsel of schade er vanaf te komen.

of hij had beter direct de sloot in kunnen rijden dat was nog beter geweest.

Dat betwijfelde ik even

of hij had beter direct de sloot in kunnen rijden dat was nog beter geweest.

Ibuprofen of strepfen met flurbiprofen. Rest werkt niet. Rest van de geneesmiddelen is bullshit voor een keelpijn veroorzaakt door bacteriën wat 99% van de tijd toch niet zo is. Strepsils hebben welgeteld 1x geholpen in de honderdduizend keer dat ik keelpijn heb gehad.keelpijn verpest mn afgelopen 3 dagen al, dacht dat ik er eergisteren al bijna vanaf was maar kan nog erger dus, sinds gisteren trachitol wat voor geen sodemieter werkt, heel de dag drop en honing, en nu een brouwsel van gember, citroen, kaneel en honing en vanavond voor het slapen een grog, morgen hopelijk weer trainen
Ibuprofen of strepfen met flurbiprofen. Rest werkt niet. Rest van de geneesmiddelen is bullshit voor een keelpijn veroorzaakt door bacteriën wat 99% van de tijd toch niet zo is. Strepsils hebben welgeteld 1x geholpen in de honderdduizend keer dat ik keelpijn heb gehad.
ram stomZit in wolluk jonge :s ben nie zo vaak in ramstad powerjimWas vorige week in parkstad powerjim maar jij was r nietram stom
Zit in wolluk jonge :s ben nie zo vaak in ramstad powerjim
Ibuprofen of strepfen met flurbiprofen. Rest werkt niet. Rest van de geneesmiddelen is bullshit voor een keelpijn veroorzaakt door bacteriën wat 99% van de tijd toch niet zo is. Strepsils hebben welgeteld 1x geholpen in de honderdduizend keer dat ik keelpijn heb gehad.
Pass je m'n nummer wel, als ik dan weer eens in de buurt maken we van jouw kamer wel een powerjim nomsayin
Je kan alleen de pijn/last verminderen met pijnstillers, meer kan je eigenlijk niet echt doen. Strepfen is wel fijn, verdoofd je keel een beetje, waarbij ibuprofen gewoon geheel pijnstillend werkt.dat is vooral ontstekingsremmend toch? die trachitol geeft me het gevoel alsof ik een pepermuntje op heb, 5 minuten beetje koud/gevoelloos en daarna 2x zoveel pijn. mn vriendin had dit vorige week en is er nu bijna vanaf, ik zal t wel van haar over hebben genomen dus denk dat t n virus ofzo is, maar ben niet zo thuis in die dingen
Pass je m'n nummer wel, als ik dan weer eens in de buurt maken we van jouw kamer wel een powerjim nomsayin
Je kan alleen de pijn/last verminderen met pijnstillers, meer kan je eigenlijk niet echt doen. Strepfen is wel fijn, verdoofd je keel een beetje, waarbij ibuprofen gewoon geheel pijnstillend werkt.