MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Oma had nog geen strepfen denk ik :o

Fuckin dubbel gevoel.

Na vier jaar huidige werkgever verlaten. Ga veel toffe mensen achterlaten en een enorm goede werksfeer. Nieuwe baan veel betere arbeidsvoorwaarden en uitdaging qua werk maar mogelijk mindere sfeer.

Toffe cadeau's gehad ook en toen ze allemaal ineens voor me stonden stond ik met me bek vol tanden.

Apart dagje met mixed feelings

Je had beter niet (of minder ver) uit kunnen wijken voor de tegenligger, dan had je geld van zijn verzekering gehad. (of werkt dat niet zo in België?)
Er vanuit gaande dat jullie niet te hard reden, wat ik aan neem vanwege het voetpad.

Ik rijd altijd traag en week instinctief uit. En dacht zelf de hoek net te kunnen missen; maar net niet dus.

o ja joh, die chick 15 jarige die 100kg voor reps benched heeft ook nog eens dikkere armen dan ik..

3a8d77cf3781.jpg

Nog steeds wakker :(

keelpijn verpest mn afgelopen 3 dagen al, dacht dat ik er eergisteren al bijna vanaf was maar kan nog erger dus, sinds gisteren trachitol wat voor geen sodemieter werkt, heel de dag drop en honing, en nu een brouwsel van gember, citroen, kaneel en honing en vanavond voor het slapen een grog, morgen hopelijk weer trainen

Drop zuigsnoepjes zijn bewezen even effectief te zijn.

---------- Toegevoegd om 10:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:30 ----------

of hij had beter direct de sloot in kunnen rijden dat was nog beter geweest.

Mijn vader is gestorven toen ik 1 jaar oud was, door in een sloot te rijden (allez, een kanaal, vermoedelijk in dronken toestand zelfmoord gepleegd).

Je grap is dus wel grappig, maar wel bitter.

net op weg naar de autokeuring; Vorige keer afgekeurd omdat er vooraan twee banden van een verschillend merk op zaten.
Gisteren twee nieuwe banden laten op steken, rijd ik zonet naar de keuring, moet ik plots uitwijken voor een gek, knal ik met rechterwiel keihard om de hoek van een voetpad. Velg en band om zeep. Grapje zal me 300 euro kosten.
Man man man, dacht dat je zo bekwaam was. Auto rijden niet nee?

Fuckin dubbel gevoel.

Na vier jaar huidige werkgever verlaten. Ga veel toffe mensen achterlaten en een enorm goede werksfeer. Nieuwe baan veel betere arbeidsvoorwaarden en uitdaging qua werk maar mogelijk mindere sfeer.

Toffe cadeau's gehad ook en toen ze allemaal ineens voor me stonden stond ik met me bek vol tanden.

Apart dagje met mixed feelings

KAn ik me goed inbeelden.

Maar iemand toonde me hier eens een clipje van het lied "vriendschap is een illusie. Ik heb het jaren niet geloofd maar heb sinds een kleine 5 jaar alle hoop verloren dat collega's echt vrienden worden die voor jou door het vuur zouden gaan.
Je zou dit natuurlijk niet moeten verwachten van vrienden of collega's maar als ik collega's echt apprecieer, en het worden "echte vrienden", die je ook buiten het werk graag opzoekt, dan blijkt die vriendschap duidelijk niet zo sterk als je van werkgever veranderd.

Echte vrienden, daar heb ik er nog een paar van: een paar van tijdens mijn jeugdjaren, en de broers en familieleden van mijn vrouw.
Je collega's zal je rap vergeten. Je nieuwe collega's zullen ze gauw vervangen. De rest van je werkomgeving is belangrijker wellicht.

Succes. Ik hoop dat je de juiste keuze hebt gemaakt.

---------- Toegevoegd om 10:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:38 ----------

o ja joh, die chick 15 jarige die 100kg voor reps benched heeft ook nog eens dikkere armen dan ik..

http://s017.radikal.ru/i428/1502/5b/3a8d77cf3781.jpg

Vreemd, dat lijkt echt geen 41 cm

---------- Toegevoegd om 10:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:39 ----------

http://s017.radikal.ru/i428/1502/5b/3a8d77cf3781.jpg

Vreemd, dat lijkt echt geen 41 cm

Stomme trien heeft met bloedprikken door mijn ader geprikt... niet verstandig om daarna dus meteen BP te gaan doen. Nu dik blauw/zwart ei in mijn elleboog... :( ...

stem helemaal gone, wilde hallo zeggen bij de ah kassa daarnet en kwam geen geluid uit :roflol:
pijn is wel minder tho

stem helemaal gone, wilde hallo zeggen bij de ah kassa daarnet en kwam geen geluid uit :roflol: pijn is wel minder tho
Ibu gehaald? Gewoon balen dat je niets meer kan doen dan wachten tot het over is. Misschien gorgelen met wat zout water zodat je strot niet zo dicht zit met slijm en pijnbestrijding maar that's it.

Ibu gehaald? Gewoon balen dat je niets meer kan doen dan wachten tot het over is. Misschien gorgelen met wat zout water zodat je strot niet zo dicht zit met slijm en pijnbestrijding maar that's it.

nee mn vriendin heeft die nog liggen, kom straks daar. heb idd ook al paar keer zoutwater gegorgeld en in mn neus gespoten maar merk daar weinig van, net wel ff shotje whiskey gepakt en dat verzachte het wel :roflol: zo kijken of ik kan trainen, als niemand tegen me praat moet dat wel lukken

nee mn vriendin heeft die nog liggen, kom straks daar. heb idd ook al paar keer zoutwater gegorgeld en in mn neus gespoten maar merk daar weinig van, net wel ff shotje whiskey gepakt en dat verzachte het wel :roflol: zo kijken of ik kan trainen, als niemand tegen me praat moet dat wel lukken
Zolang 't verdoofd :roflol:
Trainen met een verkoudheid helpt meestal wel bij mij. Voel je je erna nog wel even bagger maar een stuk meer alive aangezien je dan al dagen leeft alsof je 90 bent.

een of andere tumor op mijn lip

Terug
Naar boven