AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

En Big post er gewoon :roflol:

Als ik die koppen zie soort Volendam

media_xl_838066.jpg

Zoiets?

Een boete van het RDW vanwege het (onbedoeld/niet wetend) onverzekerd rondrijden met mijn auto voor 1 maand.
Had mijn autoverzekering opgezegd eind januari, met in mijn achterhoofd 1 maand opzegtermijn daar ik ervan uitging dat de verzekering per 1 maart beëindigd zou zijn....

schade: 400 euro

Een boete van het RDW vanwege het (onbedoeld/niet wetend) onverzekerd rondrijden met mijn auto voor 1 maand.
Had mijn autoverzekering opgezegd eind januari, met in mijn achterhoofd 1 maand opzegtermijn daar ik ervan uitging dat de verzekering per 1 maart beëindigd zou zijn....

schade: 400 euro

jammer van de boete. Mischien als je nog een verzekering had de verzekering de boete vergoed. DIkke pech nu

weer een verteringssysteem die loopt te kloten, grieperig

En stabureau op dit moment

meniscus gescheurd, operatie in het verschiet, dikke shit :-(

weet iemand hoelang je je daadwerkelijk moet rustig houden vooraleer je weer mag trainen ?

De tinder verificatie sms wordt niet verstuurd (Al 3 dagen aan het proberen)
Nu ging ik er vanuit dat hij het nog niet deed en dus 15x op resend gedrukt, nu blijven de smsjes komen haha

De tinder verificatie sms wordt niet verstuurd (Al 3 dagen aan het proberen)
Nu ging ik er vanuit dat hij het nog niet deed en dus 15x op resend gedrukt, nu blijven de smsjes komen haha

alle pua gains verloren nu

meniscus gescheurd, operatie in het verschiet, dikke shit :-(

weet iemand hoelang je je daadwerkelijk moet rustig houden vooraleer je weer mag trainen ?

lekker UB pompen

:superdude:

Sinds gisteren last van tintelingen (paresthesie) over m'n hele lichaam, begint nu toch wel aardig irritant te worden (not even on b-alanine).
En nu ook spasmes in m'n linkerduim. Zal ik gezondheidsplein, WebMD of Yahoo answers raadplegen voor een diagnose?

netflix not even once

Al 2 weken grieperig, trainen lukt zelfs niet :(.

En nu ook spasmes in m'n linkerduim. Zal ik gezondheidsplein, WebMD of Yahoo answers raadplegen voor een diagnose?

gewoon chocomel drinken srs

Nog een leuke anekdote, mij oom kreeg vroeger toen hij jaar of 8 was een dartpijltje in zijn buik gegooid. Mijn opa (RIP,SWT) loste het slim op en zei drink wat chocomel en als het er niet via het gaatje uitkomt dan is alles ok, nja mijn oom drinken en er kwam niks uit. 4 uur later kwam oma thuis, grandioos over de zeik, meteen naar ziekenhuis gegaan, op een haar na het leven van mijn oom gered, hele maagwand was geperforeerd :roflol:

Melk is op, beetje jammer drink het graag, minstens liter per dag toch, nu moet ik straks me kot uit en nog is buiten komen, nieuwe melk gaan halen enzo.

Terug
Naar boven