- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Je bent...
Echt helemaal niks veranderd 

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

maar ze is een vrouw
en whey met water is idd wel episch smerig ja
maar ze is een vrouw

Whey met water is niet smerig, tenzij je niks gewend bent natuurlijk.
heb heel vaak smerige poeders van het ziekenhuis meegekregen, die ik al kotsend op moest drinken. Whey met water is uber lekker vergeleken met dat

maar ze is een vrouw
Uit betrouwbare bronnen hoorde ik dat watermeloen met water best oké is
Al gaat niets boven volle melk met cookie&cream
Ja maar Hell weet nog niet hoe ze haar vrouwelijkheid moet gebruiken dus ze is nog in de fase waarin ze stoer en a- vrouwelijk wilt zijn. Komt allemaal goed uiteindelijk!

Ja maar Hell weet nog niet hoe ze haar vrouwelijkheid moet gebruiken dus ze is nog in de fase waarin ze stoer en a- vrouwelijk wilt zijn. Komt allemaal goed uiteindelijk!

Uit betrouwbare bronnen hoorde ik dat watermeloen met water best oké is
Al gaat niets boven volle melk met cookie&cream
de goat is, neutrale whey, melk, griekse yoghurt en vruchten limo (aardbei of framboos)

voor jou adviseer ik dat je er flink wat havermout bij doet, zodat je een keertje aankomt![]()
bohh vezel kan ik niet tegen. Doe dr wel altijd 50gr malto door.

ik ben powerlifter dus dat moet, heb al een baard laten staan en een dikke buik enzo![]()
voor jou adviseer ik dat je er flink wat havermout bij doet, zodat je een keertje aankomt![]()

Wat wil je daarmee zeggen? Dat ik mijn baard niet verdiend heb?![]()
Nee sorry schat, tijd om te scheren en wat mascara op te doen.