GPRO
Huge Freak
- Waardering
- 1.330
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik ook, drink ook geen chocomel of melk meer, dat is rip darmen
halve liter chocomel na trainen anders haal ik me kcal niet![]()
tfw nooit eetlust na trainen

ik heb wel eetlust, maar mijn maaltijd is zo groot na het trainen dat ik er ook wel moeite mee heb![]()

Wow das it big time.
Whey met water, zo goor kan er niet aan wennen

gewoon chocomel drinken srs
Nog een leuke anekdote, mij oom kreeg vroeger toen hij jaar of 8 was een dartpijltje in zijn buik gegooid. Mijn opa (RIP,SWT) loste het slim op en zei drink wat chocomel en als het er niet via het gaatje uitkomt dan is alles ok, nja mijn oom drinken en er kwam niks uit. 4 uur later kwam oma thuis, grandioos over de zeik, meteen naar ziekenhuis gegaan, op een haar na het leven van mijn oom gered, hele maagwand was geperforeerd
Wow das it big time.
Whey met water, zo goor kan er niet aan wennen
gewoon chocomel drinken srs
Nog een leuke anekdote, mij oom kreeg vroeger toen hij jaar of 8 was een dartpijltje in zijn buik gegooid. Mijn opa (RIP,SWT) loste het slim op en zei drink wat chocomel en als het er niet via het gaatje uitkomt dan is alles ok, nja mijn oom drinken en er kwam niks uit. 4 uur later kwam oma thuis, grandioos over de zeik, meteen naar ziekenhuis gegaan, op een haar na het leven van mijn oom gered, hele maagwand was geperforeerd

kan ineens niet meer tegen melk
is gewend aan whey met water meesterras

Stage x 1000, cutten, cardio so busy
---------- Toegevoegd om 15:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:43 ----------
Ouw h**r leer mij dat ook eens hey