Russian Bear
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 243
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat een toeval, ik ook.
Wat een toeval, ik ook.
Misschien zijn wij gemaakt voor elkaar.
Ik ook over het eerste stuk, of wij voor elkaar gemaakt zijn weet ik niet.Ik was wel serieus.
Heb de laatste tijd ook veel het gevoel dat ik veel dingen kan, maar nergens écht de beste in ben. Hoe frustrerend, damn.
+1, ja ik wil chemische opleiding doen maar daar moet ik een baan voor hebben en die hele markt is ingestort, moet toch iets anders zoekenIk ook over het eerste stuk, of wij voor elkaar gemaakt zijn weet ik niet.
Het gevoel dat je heel veel dingen kan maar niks doet heb ik ook de laatste tijd. Heb geen idee wat voor opleiding ik wil doen bijv, terwijl ik best veel capaciteiten heb.. Al de dingen die ik leuk vind lijken zo ongrijpbaar.
Ik droomde van kleins af aan al over de landmacht en vooral de commando troepen. En ik begin daar steeds meer aan te denken maar ik denk dat ik helaas daar nooit zal komen ivm prothese.

Ik ook over het eerste stuk, of wij voor elkaar gemaakt zijn weet ik niet.
Het gevoel dat je heel veel dingen kan maar niks doet heb ik ook de laatste tijd. Heb geen idee wat voor opleiding ik wil doen bijv, terwijl ik best veel capaciteiten heb.. Al de dingen die ik leuk vind lijken zo ongrijpbaar.
Ik droomde van kleins af aan al over de landmacht en vooral de commando troepen. En ik begin daar steeds meer aan te denken maar ik denk dat ik helaas daar nooit zal komen ivm prothese.
Niet gestopt maar ik vind het nogal demotiverend om erbij stil te staan dat het zo kan zijn. Ik kan helemaal wegdromen bij de gedachte dat ik dan daar Call of Duty style door de modder lig de rollen en dan ben je nogal bang dat als je bijvoorbeeld naar zo'n keuring zou gaan dat je dan te horen krijgt: ''Ja ass**** sorry je been is naar de mallemoer je kan nie meedoen.''Mja, lichamelijk gestopt zijn om je dromen te volgen, dat gevoel vat ik niet echt. Ik heb zoveel dromen gehad, je zou moeten zien waar ik uiteindelijk beland ben, je zou je kapot lachen.
Alles wat ik probeer lukt mij. Echt alles. Maar er is niks waarvan ik kan zeggen, daar ben ik nu eens echt goed in. Ik zit wel in allerlei clubs en shizzle, maar really. My life ain't worth shit.
Wat ben je nu dan aan het doen als tussenoplossing?
Niet gestopt maar ik vind het nogal demotiverend om erbij stil te staan dat het zo kan zijn. Ik kan helemaal wegdromen bij de gedachte dat ik dan daar Call of Duty style door de modder lig de rollen en dan ben je nogal bang dat als je bijvoorbeeld naar zo'n keuring zou gaan dat je dan te horen krijgt: ''Ja ass**** sorry je been is naar de mallemoer je kan nie meedoen.''
Ik doe nu dan ook een ****ing havo 3de klas.. Zielig eigenlijk wel haha..

Hoe heette hij?

Mooie naam.