MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ben wakkergeworden met 27 gemiste oproepen en 8 berichten.
Eerste bericht: Wat doe je vanavond?
Tweede, derde, vierde,...: Waarom antwoord je niet? HE? IS ER IETS? WAT IS ER? WAAR BEN JE? LEEF JE NOG?
Zelfde op mijn voicemail.

VERDOMMEEEEE :mad:

25upjc5.gif

alles verdammt

ruzie met mn chick heb t nu echt gehad

--

Laatst bewerkt:
Ben wakkergeworden met 27 gemiste oproepen en 8 berichten.
Eerste bericht: Wat doe je vanavond?
Tweede, derde, vierde,...: Waarom antwoord je niet? HE? IS ER IETS? WAT IS ER? WAAR BEN JE? LEEF JE NOG?
Zelfde op mijn voicemail.

VERDOMMEEEEE :mad:
Stalker alert.

Net was ik even naar de stad, en ik had geen zin om achteruit in te parkeren. Dus lekker vooruit, doe ik normaal nooit... stond hartstikke netjes recht.

Ik rij weg naar huis en ik ga hier vooruit inparkeren, 80x steken sta ik nog steeds scheef... Binnen de lijnen maar wel aardig aan de linkerkant.. Gelukkig staat de auto 2 vakken verder ook veel naar links dus de buuf past er wel tussen.

Ik heb zo'n takke-hekel aan parkeren als het niet wil lukken! 15 maanden mijn rijbewijs maar het blijft lastig...

Net was ik even naar de stad, en ik had geen zin om achteruit in te parkeren. Dus lekker vooruit, doe ik normaal nooit... stond hartstikke netjes recht.

Ik rij weg naar huis en ik ga hier vooruit inparkeren, 80x steken sta ik nog steeds scheef... Binnen de lijnen maar wel aardig aan de linkerkant.. Gelukkig staat de auto 2 vakken verder ook veel naar links dus de buuf past er wel tussen.

Ik heb zo'n takke-hekel aan parkeren als het niet wil lukken! 15 maanden mijn rijbewijs maar het blijft lastig...
Vrouwen..

(:D)

vrouwen :')

had van die mooie ventieldopjes gehaald 2 weken geleden, van die alluminium zuigertjes zeg maar.

Nu blijkt dat die teringzooi gaat oxideren met een staal van het ventiel.. MUURVAST.

€50,- bij de bandenboer, 4 nieuwe ventielen er in..

Gisteravond, ik moet even naar buiten om ons puppie even uit te laten, echt 1min..gooit die kleine jongen van mij lampenolie over mijn pilotenleren bank:mad:

Kwam net bij de gym, warm-up setje met calf raises, daarna normale gewicht. Meteen bloedneus. Zodra het weer koud wordt buiten heb ik echt om het moment een bloedneus. :mad:

Terug
Naar boven